Blårens Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 fant ut at det går ant å blocke den vis du har norton internetsecurity det er bare å skrive linken i trashcan
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 For det første, BYTT NETTLESER! For det andre, har du fått spyware kan du ta en titt her.
santana89 Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 ingen spyware;) skal jeg bytte til firefox elr oprah?
Marti Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 ingen spyware;) skal jeg bytte til firefox elr oprah?
Chaser Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 viss du kjører "regedit" kan du fjerne verdiene av den siden, dette har vært et stort problem....blandt annet at folk har fått byttet startsiden til "about.blank". og den er vanskeli å fjerne den
santana89 Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 ja, veldig annoying! hadde det på gammle pcen min
Jankee Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Problemet hadde vel ikkje med ITavisen å gjere? Då den oppkoblinga var nok ein ødelagt reklame som ikkje ville lastast inn.
riktig Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 vis han er en virus spreder, han kan vell ikke spore meg på ip-adressen min=(? Å spore din IP, operativsystem, nettleser og skjermoppløsning er minste problem, trenger ikke mye kunnskap for å gjøre det
Roar Sandvik Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Heisan alle sammen. Virkelig som dere koser dere med Møllergata. De selskapene jeg har eierinteresser i ligger i Mølergata 9 og eier ca. 500 domenenavn. www.mollergata.no brukes ikke til mye lenger, vel ca. 3 år siden vi markedsførte de forskjellige selskapene i telefonkatalogen under denne adressen. Det er ikke vi som har lagt ut noe spam eller virus, kan ikke gi dere noe svar. Det vi holder på med her er : www.fotovideo.no , www.fotomagasinet.no , www.a1design.no , www.smscall.no , ellers stemmer det at jeg er en lett korpulent, men meget rask og utrolig kjekk håndballspiller på Haslum. www.fotovideo.no er en av hovedsponsorene og kjøper du billett til NM-finalen og deltar på banketten får du mulighet til å vinne en premie som vi sponser. ha en fin dag der ute. Roar
Roar Sandvik Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Heisan alle Møllergata venner. Som dere ser er vi rimelig seriøse. En liten oppmuntring; Ble kåret til 3 plass i Oslo av de ca. 340 som blir betraktet som Gaseller. Dagens Næringsliv mandag 28. og onsdag 30.11.2005 http://www.dn.no/gasellene/article650482.ece Og i går kom det på trykk at vi kom på 13 plass i vekst for hele Norge i 2004, det var 2056 Gasesllebedrifter i Norge i 2004. Tilsvarer 4,5 % av bedriftene i Norge og stod for 25% av veksten i Norge, samme periode. http://www.dn.no/gasellene/article654887.ece En gasellebedrift må ha siste 4 år: · levert godkjente regnskaper · omsetning på over én million kroner første år · positivt samlet driftsresultat · unngått negativ vekst · vært aksjeselskap Ha en videre god dag. Roar [email protected] www.fotovideo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå