Gå til innhold

dcc ++ dc

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! vett ikke hvorf jeg skal legge dette emnet så jeg la d i denne katergoerien. Mn anyway. Når jeg bruker dc++ så finner jeg ingenting når jeg søker etter d jeg skal laste ned. Horfor? noen som vett hva som kan være grunnen? jeg connecter til hubber også mn d nytter ikke.. hmm?

håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper at du har satt opp DC klienten din til å bruke "Active mode". For at dette skal fungere, så må du åpne noe i routeren/brannmuren din..

Den letteste måten å komme seg rundt dette på er å gå inn i innstillingene til DC klienten og endre fra "Active mode" til "Passive mode"..

Når du er i "Passive mode" kan du ikke laste ned fra andre som er i "Passive mode", men du kan laste ned fra alle som er i "Active mode"

Skrevet
hei! vett ikke hvorf jeg skal legge dette emnet så jeg la d i denne katergoerien. Mn anyway. Når jeg bruker dc++ så finner jeg ingenting når jeg søker etter d jeg skal laste ned. Horfor? noen som vett hva som kan være grunnen? jeg connecter til hubber også mn d nytter ikke.. hmm?

håper på svar..

viss du skal få noen seriøse svar på denne ville jeg ha rettet opp i skrivefeilene ;)

EDIT: lei var innom..

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...