Gå til innhold

Billigste bærbare som fixer Battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Kort og godt: hva er den billigste bærbare som fixer Battlefield 2 på en godkjent måte (altså ikke med grafikken satt på minimum, med hakking og lagging etc) ? Hva er deres erfaringer? Vet dere hvilke grafikkort som anbefales for å kjøre spillet?

 

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.psdata.no/ps.asp?it=112322&mlevel=090400

 

Den tar BF2 på en godkjend måte, kjører på høyeste oppløsning, og har null lagg/hakking på low med midt på treet oppløsnig.

Tar Medium også, men anbefaler å kjøre på low.

Har nVidia GO6600. Svært godt skjrmkort..

Bør da vel kunne kjøre på høyere enn low? Det blir da vel ikke akkurat så veldig imponerende. men til den prisen så er det vel kanskje ikke så mye, eller?

Lenke til kommentar

Hmmm... Er det i det hele tatt mulig å finne en bærbar til max 12000 som fikser dette spillet brukbart??? Hvordan er det med prosessorer -- på minimum requirements står det bare så og så mange GHz pentium 4 prosessor, men det er ikke oversatt til verken AMD eller Pentium M. Gjør det ikke akkurat enkelt for en stakkars tosk å finne ut av det.

Lenke til kommentar

Til opplysning. du trenger IKKE X700. Ved minimumgrafikk holder det faktisk med et Radeon Mobility 9000. Battlefield Vietnam hakket faktisk mer på denne maskinen. Merk at ALT er på minimum. Prosessor 2.5 Ghz, 512 MB RAM(green 732)Den holder riktignok på å smelte men spillet går faktisk glatt med disse innstillingene.

Lenke til kommentar
http://www.psdata.no/ps.asp?it=112322&mlevel=090400

 

Den tar BF2 på en godkjend måte, kjører på høyeste oppløsning, og har null lagg/hakking på low med midt på treet oppløsnig.

Tar Medium også, men anbefaler å kjøre på low.

Har nVidia GO6600. Svært godt skjrmkort..

Bør da vel kunne kjøre på høyere enn low? Det blir da vel ikke akkurat så veldig imponerende. men til den prisen så er det vel kanskje ikke så mye, eller?

Ja, den tar høyre enn low, om man skrur ned på det meste så tar den high på detaljer uten hakking.. Og medium enda bedre.. :innocent:

Lenke til kommentar
http://www.psdata.no/ps.asp?it=112322&mlevel=090400

 

Den tar BF2 på en godkjend måte, kjører på høyeste oppløsning, og har null lagg/hakking på low med midt på treet oppløsnig.

Tar Medium også, men anbefaler å kjøre på low.

Har nVidia GO6600. Svært godt skjrmkort..

Bør da vel kunne kjøre på høyere enn low? Det blir da vel ikke akkurat så veldig imponerende. men til den prisen så er det vel kanskje ikke så mye, eller?

Ja, den tar høyre enn low, om man skrur ned på det meste så tar den high på detaljer uten hakking.. Og medium enda bedre.. :innocent:

Jeg har en 1559P maskin og den kjører BF2 med alt på medium og 1024x768 lag-fritt.....

Lenke til kommentar

Når jeg sa at X700 var et minimumskrav for å spille BF2, mente ikke jeg hvor mye du klarte å tyne av grafikken for å akkurat klare å spille det, men jeg mener at man minst må ha X700/Go6600 for å ha en akseptabel spillopplevelse med litt høy oppløsning og medium i spillet, det mener jeg hvertfall. Hadde BF Vietnam på min gamle Acer Ferrari 3200, og selv det gikk ikke akseptabelt. :ermm:

Lenke til kommentar
Det kommer acer maskiner med x700 og go6600 skjermkort til overkommelig pris (under 12000kr) utover sommeren, så jeg vil anbefale deg å vente litt.

kor har du dette fra? og er du heilt sikker?

Har tenkt å kjøpe ny pc og lurer på kor lenge jeg ksal vente før jeg kjøper den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...