Lucas Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg er på samme lvl som deg, samme rase og, en 32 priest er ikke noe prob å bruke nord i STV, derpe unge pumaer klarer vel alle Btw. du som priest, du skal klare å ta horde som er 1 lvl høyere enn deg minnimum, skam eide en 35 U priest igår
Flexi Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 jeg har en lvl 33 warrior, hvor burde jeg queste/grinde?
mau5trap Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 (endret) Gjør som jeg gjorde. Dra til Shimering Flats . En lur ting er å stikke til Gadgetzan (nærmeste Fligth Path). Når du har gjort nok quests der, stikk til Ratchet og ta båten over til Booty Bay. Masse quests der Btw. du som priest, du skal klare å ta horde som er 1 lvl høyere enn deg minnimum, skam eide en 35 U priest igår Shadowpriest ruler heftig mot hunters har jeg merket. Gruser alle huntere jeg møter på (+- 1-2 min lvl) selv om de angriper. Trikset er: Phsycic Scream, når petet begynner å angripe deg --> Power Word: Shield --> Shadow Word: Pain --> Mana burn x2 --> Mind Blast --> (Mind Flay/smite) -->R.I.P Endret 23. juni 2005 av Tubbytazz
Lucas Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Trikset er: Phsycic Scream, når petet begynner å angripe deg --> Power Word: Shield --> Shadow Word: Pain --> Mana burn x2 --> Mind Blast --> (Mind Flay/smite) -->R.I.P Så mana burn er verdt bryet å kjøpe ? alle mine talents er på Shadow så langt, lvl 32 Scream ruler, spes mot rouges, knerter de som fluer hvis de er på samme lvl, de med høyere lvl blir gjerne bra mye vanskligere, men det går
mau5trap Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 mana burn er helt klart vært penga! Det er det ideélle anti-mage våpenet!
War Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Siden jeg er en nybegynner, hva betyr alle ordene som for eks Mage? osv? Nå sloss jeg med "data" dyr, når kommer jeg i kamp med mennesker?
Lucas Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Mage er en rase du kan være, som f.eks paladin, warrior og priest ! osv. = også videre ! Endret 24. juni 2005 av Lucas
War Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 osv. = også videre ! LOL :!: Takk, fant det ut i sek før du posta. (vet hva "sek" betyr) og lol
.V. Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mage er en rase du kan være, som f.eks paladin, warrior og priest ! osv. = også videre ! Klasse. Ikke rase.
Lucas Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mage er en rase du kan være, som f.eks paladin, warrior og priest ! osv. = også videre ! Klasse. Ikke rase. hiver meg på knerne og sier at jeg var litt for trøtt til å si det..... Klasse
.V. Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Linken som jeg var for trøtt til å poste i går: http://www.worldofwar.net/guides/glossary.php
jonathankrane Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har gitt opp å prøve å komme meg til Boody Bay, ettersom jeg ganka hver eneste gang jeg prøver meg. Gjør som jeg gjorde.. Svømte fra Westfall til Booty Bay Går helt fint bare du holder litt avstand fra land, og for guds skyld passer deg for den øya rett utenfor BB. Er en lvl 55 elite der om jeg ikke husker helt feil ?, eller bare holde seg på veien og gå, når jeg var lvl 30 og skulle gå dit gikk det helt fint Men desolace er ikke kjedelig, og man lvler kjempefort der, i tillegg tim at man får masse penger
World Of Warcraft Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Finner ikke så mange bra plasser jeg heller... var lvl 39 i starten av påsken og nå er jeg lvl 47 blæ.... finner ikke noen brae steder... de andre i guilden gjorde regionsa i en helt annen rekkefølge enn meg jeg burde kansje ha tatt i samma rekkefølgen som dem, men det er for seint nå... Endret 24. juni 2005 av World Of Warcraft
mau5trap Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 hva er beste veien å komme seg til Descolade?
.V. Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 hva er beste veien å komme seg til Descolade? Eneste veien jeg vet om er gjennom The Charred Vale i Stonetalon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå