Grundig Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hei. Har hørt det skal være en knapp man kan trykke for å "booste" opp jagerflyet. Hvilken knapp er det?
royale Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 8 vil gjøre at de to motorene på siden snur seg, og da kjører flyet framover. 2 for å ta in hjulene. Er laget mange tråder om dette allerede btw...
Grundig Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Nei, det skal være en måte man kan booste på. Har du linker til andre tråder?
Grundig Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ingen andre her som vet hvordan man "booster" opp farten på jagerflyet? Endret 20. juni 2005 av Grundig
royale Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Inegn andre her som vet hvordan man "booster" opp farten på jagerflyet? Lurer på dette jeg og, noen som vet det? *bump*
Grundig Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Ja, Luzifer, det er sant Men jeg mener å huske at jeg kom så sykt høyt opp i luften når jeg spilte GTA San Andreas på PS2. Jeg kunne virkelig sveve og kose meg lenge i luften før jeg trengte å åpne fallskjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå