Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Ja, egentlig gjelder dette både Opera og IE også. Fader rullan, jeg har da aktivert Javascript, og jeg vil se film på dagbladet.no!! Så, hvis noen har et godt tips blir jeg fornøyd. Slenger forresten med et screenshot;
Neptun_ Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Svaret, anyone? Så blir muffe og jeg to glade mennesker.
Xpi Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Bruker Firefox 1.0.4 og har ingen problemer med denne videoen på denne siden. Har dere innstalert siste utgave av Macromedia Flash Player som brukes her?
Neptun_ Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Bruker Firefox 1.0.4 og har ingen problemer med denne videoen på denne siden. Har dere innstalert siste utgave av Macromedia Flash Player som brukes her? Har den siste utgaven installert.
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Selv med siste versjon av Firefox kommer dette og liknende problemer enkelte ganger hos Dagbladets nettsider. Endret 19. juni 2005 av @kd
Neptun_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Selv med siste versjon av Firefox kommer dette og liknende problemer enkelte ganger hos Dagbladets nettsider. Jo, men skjer også med Opera og IE.
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Selv med siste versjon av Firefox kommer dette og liknende problemer enkelte ganger hos Dagbladets nettsider. Jo, men skjer også med Opera og IE. Hmm, det viste jeg ikke.
Neptun_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Funka fint hos en kompis, så filmen hos han i går. (Hva synes jeg om filmen?: ROFLMAO)
xD^^ Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Bruker Firefox 1.0.4 og har ingen problemer med denne videoen på denne siden. Har dere innstalert siste utgave av Macromedia Flash Player som brukes her? Har den siste utgaven installert. Samme her
Lurifaksen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Fungerer fint i Opera på begge PC'ene mine, uten noen som helst spesiell konfigurasjon. Kan ikke en gang huske å ha installert Flash.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå