zypher_ut Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvordan får man gull på denne? Har prøvd en del ganger nå, og får tiden ned på 9.72 sek, uten at det hjelper. Bare sølv. De andre er lette å få gull på...
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hvordan får man gull på denne?Har prøvd en del ganger nå, og får tiden ned på 9.72 sek, uten at det hjelper. Bare sølv. De andre er lette å få gull på... Hold inne framover, vent til du får beskjed om å stoppe, tell til 2 og stopp. Nada problema.
zypher_ut Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Jeg har skjønt såpass.. men får tydeligvis ikke til å gjøre det fort nok til å få gull... Hvilken tid må man få for å få gull?
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har skjønt såpass.. men får tydeligvis ikke til å gjøre det fort nok til å få gull... Hvilken tid må man få for å få gull? Ti sekunder, null damage.
zypher_ut Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Ti sekunder, null damage. Går fortsatt ikke... 9.70 sekunder nå, og får jo ikke damage når man kjører rett frem og stopper
orelse4054 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvor ligger boat school? Jeg må ta et oppdrag for Woozie "W" men jeg kan ikke svømme nok for å gjøre dette, hvor går jeg for å gjøre dette?
Bromlexl Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvor ligger boat school?Jeg må ta et oppdrag for Woozie "W" men jeg kan ikke svømme nok for å gjøre dette, hvor går jeg for å gjøre dette? Da er det bare å hoppe i vannet. Trykke inn LMB og så bærer du under vann. så svømmer du med Ctrl og vips så får du bedre lungekapasitet. Det som trengs
genser Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvor ligger boat school?Jeg må ta et oppdrag for Woozie "W" men jeg kan ikke svømme nok for å gjøre dette, hvor går jeg for å gjøre dette? Som Bromlexl sier er dette noe du selv må trene frem ved å bade. Kan anbefale deg å bruke "bade-tiden" til noe nyttig, og plukke opp oysters. Da får du gjort noe nyttig mens lungekapasiteten øker. Guide finner du på www.g-unleashed.com (som ser ut til å være nede nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå