Gå til innhold

ASUS P4S533 + P4 2,0 GHz + DDR 256 PC 2700


knutjoha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-24 14:30, knutjoha skrev:

Quote:


Den 2002-07-23 22:10, Shirack skrev:



Har ikke spesielt mye penger til overs så har ikke råd til noe særlig dyrere. Hadde håpet å få P4 1.8ghz opp til 2.4ghz. Er dette hovedkortet bra da? Og har minnet noe å si på for å klokke opp cpu'en litt da?


En annen ting er psu, hva er et minimum(volt) for å kunne kjøre hk'et og cpu'en?. Hadde håpet å kunne bruke den og mitt gamle kabinett.



 

Heisann lasse.. greit at du tar over :wink:

 

Bare et tips, så får du 2,0 GHz-versjonen til samme pris på kompletts webshop denne uken!

 

Angående hovedkortet har jeg ingen erfaringer, men CPUen er på PC400, og HKet er 333... til omtanke!

 

Volten er den samme, der er hvor mye effekt (watt) som HK+CPU trekker som har noe å si! :wink: Veit ikke hva slags psu du har, eller hvilket HK+CPU du hadde før, men hvis du ikke skal kjøpe et villt grafikk-kort i tillegg, så tror jeg det skal gå bra :wink:

 

 

Mvh Knut J

 

Så det vil si at jeg må/burde velge Asus P4S533 i stedet?

 

Om psu'en mente jeg selvfølgelig watt :smile: . Er det noe minimum watt på psu'en som er anbefalt da? Er på ferie nå så kan ikkje sjekke hva den er på. Er et Slot A hk med en p3 500mhz jeg har nå. Har et GeForce 2 pro fra før så.

 

Lasse

Lenke til kommentar

Quote:


Noen ville foreslå at du kjøper 1,6Mhz NW eller 1,8Mhz NW fordi de lavere klokkede CPU'ene har det største prosentvise potensiale for overklokking. De når ikke lengre opp i Mhz enn en 2,0Mhz likevel.


 

Og hva slags dekning har du for å si noe sånt?

Jeg får min 1.6 opp i 2.3 og enda høyere hvis jeg vil.

Så jeg tror ikke du bør uttale deg på andres vegne hva folk klarer og ikke klarer.

Lenke til kommentar

Den 2002-07-23 15:57, steinih skrev:

Den Corsair brikka der ble most av Samsung i en test av PC2700 minne på Tom's hardware da!

__________________

 

"Eg trur det ikje sjøl om eg ser det" - var det en som sa. - Og når du ikke har sett testen, - skal du heller ikje tru det!

 

- Rykter om den testen er ikke noe å bry seg om! -

 

Og DDR-RAM greia til webshopen til Quad har sviktet tidligere også. Det virker som Quad.no gjør det slik når de er uten brikker for en stund, - men det er for dumt ... så vi tror ikke det. Men det er helt vanlig at det DDR-valget ikke virker.

 

- Så skulle de ha høyere pris i butikken enn avtalt på nettet da jeg skulle hente Corsair XMS3200 brikka i Trondheimsveien på Sinsen.

 

Men jeg handler gjerne på Quad jeg. Ring dit da, om webshoppen ikke funker. :smile:

 

Og Tunefish har misforstått helt uten grunn :razz: :razz: :razz: . Vi får se om han finner ut av det selv da. Om jeg ikke yttrykte meg h e l t klart, finner han vel ikke ut av det da. Slik er det. :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-07-24 15:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...