Gå til innhold

softwaren til K750i er ustabil? stemmer dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det stemmer... etter at jeg oppdaterte sofrwaren min med medfølgende datakabel er alt tipp topp... eneste som var "ustabilt" som jeg merket var at snarveiene du lagrer på joysticken forsvant ved omstart av telefonen... Men nå er også det fixet :)

Lenke til kommentar
Leste på en side at softwaren til K750i er ustabil.

 

"Kan forekomme telefoner med ustabil software. Sony Ericsson jobber med å rette dette. Ny software ventes i uke 25-26"

 

Stemmer dette?

Den har vel aldri vært ustabil, har vært stabilt uten feil eller stabilt med noen småfeil.

 

Har ikke hatt noen problemer med den gamle programvaren og har ingen problemer med den nye.

 

Kjøper du mobilen kan du oppgradere den slik

Lenke til kommentar

Måtte oppgradere firmware dagen etter jeg fikk mobilen, kamera var treg, telefonen krasjet hele tiden, kom nesten for sent til eksamen fordi telefonen krasjet i løpet av natten, og vekkingen sluttet å fungere :(

 

Har hatt den nye firmware nå i to dager og alt virker som den skal. Det gjenstår å se om jeg oppdager flere bugs underveis.

 

Litt kjipt å selge telefoner med masse feil. Men jeg er glad for at det går an å oppgradere firmware hjemmefra og slippe å levere telefonen til service.

Lenke til kommentar
Leste på en side at softwaren til K750i er ustabil.

 

"Kan forekomme telefoner med ustabil software. Sony Ericsson jobber med å rette dette. Ny software ventes i uke 25-26"

 

Stemmer dette?

Den har vel aldri vært ustabil, har vært stabilt uten feil eller stabilt med noen småfeil.

 

Har ikke hatt noen problemer med den gamle programvaren og har ingen problemer med den nye.

 

Kjøper du mobilen kan du oppgradere den slik

å komme og si at den første softwaren ikke var ustabil er lett dumt. all_coholic.gif

 

jeg har heller ikke problemer med den første softwaren, men det er VEEEldig mange som har det.

 

så jeg vil anbefalle alle og oppgradere !

Lenke til kommentar
Leste på en side at softwaren til K750i er ustabil.

 

"Kan forekomme telefoner med ustabil software. Sony Ericsson jobber med å rette dette. Ny software ventes i uke 25-26"

 

Stemmer dette?

Den har vel aldri vært ustabil, har vært stabilt uten feil eller stabilt med noen småfeil.

 

Har ikke hatt noen problemer med den gamle programvaren og har ingen problemer med den nye.

 

Kjøper du mobilen kan du oppgradere den slik

å komme og si at den første softwaren ikke var ustabil er lett dumt. all_coholic.gif

 

jeg har heller ikke problemer med den første softwaren, men det er VEEEldig mange som har det.

 

så jeg vil anbefalle alle og oppgradere !

Følg med litt da.

 

Sier at den har inneholdt noen småfeil, sier ikke at den er perfekt.

 

Men siden de som i begynnelsen ikke har hatt feil ikke har fått det etterhvert og omvendt så er den stabil i ordets rette betydning.

Lenke til kommentar
Leste på en side at softwaren til K750i er ustabil.

 

"Kan forekomme telefoner med ustabil software. Sony Ericsson jobber med å rette dette. Ny software ventes i uke 25-26"

 

Stemmer dette?

Den har vel aldri vært ustabil, har vært stabilt uten feil eller stabilt med noen småfeil.

 

Har ikke hatt noen problemer med den gamle programvaren og har ingen problemer med den nye.

 

Kjøper du mobilen kan du oppgradere den slik

å komme og si at den første softwaren ikke var ustabil er lett dumt. all_coholic.gif

 

jeg har heller ikke problemer med den første softwaren, men det er VEEEldig mange som har det.

 

så jeg vil anbefalle alle og oppgradere !

Følg med litt da.

 

Sier at den har inneholdt noen småfeil, sier ikke at den er perfekt.

 

Men siden de som i begynnelsen ikke har hatt feil ikke har fått det etterhvert og omvendt så er den stabil i ordets rette betydning.

små feil og små feil :hmm:

Lenke til kommentar

til å være en såpass ny mobil, kan man ikke si at k750 har vært spesielt ustabil, eller "full" av bugs.

er andre mobiler som har vært betydelig værre.

Litt av det som gjør (føler jeg) det litt "tryggere" å kjøpe en K750 såpass tidlig er netopp det geniale at man kan oppgradere FW hjemme i sin egen stue.

Selvom det ikke kanskje var helt rett frem...

:whistle:

så min syn på det er at å kjøpe en K750 nå, er tryggere enn om man skulle kjøpt en annen fersk mobil som ikke har den muligheten at man kan oppgradere mobilen hjemme.

Lenke til kommentar
til å være en såpass ny mobil, kan man ikke si at k750 har vært spesielt ustabil, eller "full" av bugs.

er andre mobiler som har vært betydelig værre.

Litt av det som gjør (føler jeg) det litt "tryggere" å kjøpe en K750 såpass tidlig er netopp det geniale at man kan oppgradere FW hjemme i sin egen stue.

Selvom det ikke kanskje var helt rett frem...

:whistle:

så min syn på det er at å kjøpe en K750 nå, er tryggere enn om man skulle kjøpt en annen fersk mobil som ikke har den muligheten at man kan oppgradere mobilen hjemme.

jeu. sant sant. det er egentlig veldig lite feil til at det er den første tlf. med ny generasjon system kontakt.

jeg sier absolut på ingen måte at man ikke skal kjøpe k750i det er en genial tlf.!

Lenke til kommentar
til å være en såpass ny mobil, kan man ikke si at k750 har vært spesielt ustabil, eller "full" av bugs.

er andre mobiler som har vært betydelig værre.

Litt av det som gjør (føler jeg) det litt "tryggere" å kjøpe en K750 såpass tidlig er netopp det geniale at man kan oppgradere FW hjemme i sin egen stue.

Selvom det ikke kanskje var helt rett frem...

:whistle:

så min syn på det er at å kjøpe en K750 nå, er tryggere enn om man skulle kjøpt en annen fersk mobil som ikke har den muligheten at man kan oppgradere mobilen hjemme.

jeu. sant sant. det er egentlig veldig lite feil til at det er den første tlf. med ny generasjon system kontakt.

jeg sier absolut på ingen måte at man ikke skal kjøpe k750i det er en genial tlf.!

Apropos at SE endrer standarder: Lurer på hvordan det blir med Nokias første med nye S40 grensesnittet. Grøss og gru

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...