Crazymonkey Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Har kjøpt meg denne router. Men eg har eit problem, den sender filer men mottar ikkje!! Må eg ha ein kryssa kabel for at det skal funke? Eg har mimer medium. Der har eg og fått med ip, nettmask, gateway osv. Skal eg bruke desse innstillingane eller skal eg gjer som det står i manuellen, finne automatisk eller skrive inn manuelt? Har nokken erfaring med denne routeren eller veit ka ei gjer feil, så tar eg gjerne imot svar!! Takk på forhånd PS: Spør vist det e nokke meir du treng å vite! Endret 16. juni 2005 av Crazymonkey
kizzykazz Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Et enkelt tipps: Restart pc-en.. Det hjelper ofte her heime, men det hjelp ikkje visst du aldri har brukt nettverket før. Då er det noko gale med innstiliingane...
Crazymonkey Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det hjelper ikkje å starte på nytt, men det e vel nokk med vanlige nettverkskablar? eller? Endret 16. juni 2005 av Crazymonkey
kizzykazz Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jepp...Er dhcp aktivert i router? Du går inn i en nettleser (IE) og skriver inn //ipen til router...da kommer du inn på en side med en rekke instillinger.
Crazymonkey Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 (endret) Ei har gått inn på den sida menge gangar, men akuratt når ei skal save innstillingane klikker internett(finner ikkje siden!) Endret 16. juni 2005 av Crazymonkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå