KristianF Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Spørs hva du tenker på når du sier bra.. Grafikken er grei nok.. Realismen på bilene er ikke den beste.. Er tøft med "betting" systemet.. Er kjekt å kjøre løp.. Lite "styling" som du kan kjøpe.. Er kun 3 bumpere og 3 sideskjørt.. Litt mer vinger.. Grei nok multiplayer.. Vet ikke hva jeg skal skrive jeg.. Spør.. Lettere å svare da..
Bromlexl Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Noen som har spilt Juiced?Er det noe bra? Takker Ja synes det er ganske bra. Så verdt en nermere titt. Du kan sikkert få lastet ned en demo et sted på nettet
Burud Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) laste ned en demo først ja!! Personlug syntes jeg det minna alt formye om NFSU2, hadde forventet en del mer på de fleste punkter,, men bettinga er konge!! men som sakt, test først!! Men hadde kanskje alt for store forventninger da jeg spilte spillet.. (jeg spilte det på pc!) Endret 17. juni 2005 av Burud
mushi Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Bra: ok grafikk Bra fartsfølese Noe bra musikk Ekte stylinger og felg/utstyr pink slip/ betting bra realistisk lakkering (3lags) Dårlig: Få stylinger, kun 3 til hver bil få deler, ikke noe fancy lys/anlegg/ lyslister osv. Kjedelige baner Showoff delen er ikke så bra som den skulle vært standard kjedelig handling på bilene Kjedelige bil lyder (iforhold til nfsu2) Få decals Konklusjon: bringer ikke mye nytt i "undergrunds" verden og savner mere mods til bilene. er jo første spillet dems, så er ikke sååå dårlig. nfsu2 er bedre (hadde det bare vært ekte stylinger der!) liker du arcade bilspill så har du noen timer foran deg, men ikke forvent deg en nfsu2 killer. ble litt for kjedelig for min del.. 6.5/10 Får si at jeg liker realistiske bilspill bedre som lfs,gtr. men skal jeg spille arcade spill blir det burnout eller nfsu. ble så skuffet over få mods, det var det jeg gledet meg til, å style skyline/supra med mange fete bodykits. Endret 17. juni 2005 av mushi
Luchy Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 http://www.big-boys.com/articles/juiced.html kanskje du vil like denne videoen så godt at du vil begynne å spille :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå