sphinn Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sorry hvis det finnes flere emner som dekker dette, men fikk ikke søkt. Jeg har to laptoper, begge med trådløse nettverkskort. Jeg vurdere å kjøpe en Canon PIXMA IP4000R som er en skrived med bl.a. trådløst nettverkskort. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg får disse til å fungere sammen? Må jeg sette opp en server på en maskin eller kobler hver enkelt maskin seg opp mot skriveren automatisk?? Takk for svar
JonV Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) er en installguide du skal følge. Har selv satt opp en slik. plugg i kabel og følg veiviser. fordel å følge veiviseren på begge maskinene da da blir ip tildelt og ting funker som det skal etterpå. Endret 16. juni 2005 av JonV
TheBoz Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sorry hvis det finnes flere emner som dekker dette, men fikk ikke søkt. Jeg har to laptoper, begge med trådløse nettverkskort. Jeg vurdere å kjøpe en Canon PIXMA IP4000R som er en skrived med bl.a. trådløst nettverkskort. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg får disse til å fungere sammen? Må jeg sette opp en server på en maskin eller kobler hver enkelt maskin seg opp mot skriveren automatisk?? Takk for svar Det du trenger er enten en trådløs router (om du ikke har router fra før) eller et trådløst accesspoint. Dette kobler alle trådløse enheter seg opp mot.
sphinn Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Sorry hvis det finnes flere emner som dekker dette, men fikk ikke søkt. Jeg har to laptoper, begge med trådløse nettverkskort. Jeg vurdere å kjøpe en Canon PIXMA IP4000R som er en skrived med bl.a. trådløst nettverkskort. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg får disse til å fungere sammen? Må jeg sette opp en server på en maskin eller kobler hver enkelt maskin seg opp mot skriveren automatisk?? Takk for svar Det du trenger er enten en trådløs router (om du ikke har router fra før) eller et trådløst accesspoint. Dette kobler alle trådløse enheter seg opp mot. ok. med andre ord (må inn med teskje) så kan ikke to wi-fi produkter koble seg opp mot hverandre uten innblanding fra ruter eller aksesspunkt? bummer
Lufen Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 de kan det ja.. men det blir ikke en god løsning og da er det like bra og investere i en ruter slik at hvis du får besøk så kan du enkelt legge til flere pcer
sphinn Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 ok. inn med teskje ser ut til å hjelpe hadde jeg bare hatt muligheten til å få bredbånd så hadde det vært greit med en ruter, men eller så virker det litt overkill her på landet. ikke så mangle lan parties at det gjør noe men i tilfelle, noen gode trådløse rutere å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå