kodenavn Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg skal kjøpe komponenter til en pc. I den forbindelse trenger jeg noen råd fra deg. Det jeg trenger er prosessor, skjermkort, hovedkort, tower og ram. Mitt behov med dataen er å : * surfe på nettet * bruke skriveprogrammer * ta backup av dvd-filmene mine Skal ikke bruke pc'en til spilling. Vil ikke betale mer enn ca 5-6000 kroner. Nedenfor er et tips fra en kamerat, hva mener du om dette tipset ? AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL2.5 DDRs Q-Tec Midi tower ATX m/350W Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3PCI-Express Endret 15. juni 2005 av kodenavn
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Legg noen lapper ekstra i det, og kjøp et annet kabinett. Qtec er ikke å anbefale. Ellers ser dette bra ut
Kenneth Dammyr Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei og velkommen til forumet! Jeg foreslår at du leser retningslinjene og sticky i denne kategorien. Der kan du lese om emnetitteler. Den tittelen du har her er ikke god nok. Hvis ikke den endres blir jeg nødt til å stenge tråden. Husk dette til neste gang og lykke til videre Vennligst ikke kommenter dette innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå