oddis89 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 hva med en save der alle oppdragene er gjort men resten er igjen? Rundt 60% ferdig...
Dunno1987 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Høres ikke dumt ut...... 60% fila hadde vært veldig bra
oddis89 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) du må bare endinga til ".b" igjen måtte endre den til ".jpg" for å få lov til å poste den her. EDIT: ops ble vist bilde det gitt .. bare høyreklikk-->lagre som-->også kan du endre til ".b" når du lagrer det. Endret 23. november 2005 av oddis89
Dunno1987 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Takker takker. Lettere å zippe da. Bare nevner det. Igjen, takk for saven Hehe. Første jeg gjorde var å dra til flyplassen, stjele rustler (ww2 flyet), fly til Los Santos, lande på den lange brygga på stranden, skyte ned alle som var der med flykanonene, får så og fly rundt hele San Andreas med 3 stjerner... Moro! Edit: La til hva jeg gjorde. Endret 23. november 2005 av dunno1987
oddis89 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 ja i know... men gadd ikke styre med de greiene like greit sånn. hehe
Ṱormod Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Kan noen ta oppdraget "Jizzy"? Jeg klarer bare ikke å gjøre det da spillet krasjer. Tusen takk på forhånd. link: GTASAsf3.b Endret 24. november 2005 av Tready
Βlur Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Trenger virkelig hjelp til å fullføre alle "overtaggingene". Har funnet 99 Det skulle ikke være en som er særdeles vansklig å finne ellernoe. Har brukt et kart hvor alle er plotta inn, og merka av de jeg har tatt. Enten har jeg hoppa over en eller så er det en som ikke er på kartet. Etter å ha telt opp alle, så ser det ut som o jeg har hoppa over en... Da får jeg sjekke gjennom alle for tredje gang da
oddis89 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 (endret) Trenger virkelig hjelp til å fullføre alle "overtaggingene". Har funnet 99 Det skulle ikke være en som er særdeles vansklig å finne ellernoe. Har brukt et kart hvor alle er plotta inn, og merka av de jeg har tatt. Enten har jeg hoppa over en eller så er det en som ikke er på kartet. Etter å ha telt opp alle, så ser det ut som o jeg har hoppa over en... Da får jeg sjekke gjennom alle for tredje gang da 5225442[/snapback] trainer LINK EDIT: har ikke prøvd den men det står jo at den skal ta alle 100tagsene. BTW ta backup av saven din. kan hende den ødeleger den. har vært ute for det på en anen trainer til SA.. Endret 29. november 2005 av oddis89
Βlur Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 (endret) Takk, men Norman raporterte om en mistenkelig fil... EDIT: Men jeg vil uansett gjøre det uten koder. Dette er en greie man legger i spillmappa og trykker på en knapp i spillet for automatisk å få alle taggene... Ikke noe juks for denne karen altså! Endret 29. november 2005 av shadowlands
Βlur Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Woho! Jeg fant den siste, halvspraya taggen, så nå trenger jeg ikke tenke på det lenger! Nå er det over til San Fierro for å ta bilder...
wazzza Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Kan noen ta "Intensive care"? Spillet krasjer hver gang jeg prøver å ta det. PÅ forhånd takk Tror det er den fila dere trenger.... Edit: Hvordan i F får dere lagt ut save-fila? Får bare: "Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype." Endret 1. desember 2005 av wazzza
Βlur Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Zip den ned. Det er en metode. Eller bare endre filnavnet til .mp3, .jpg, etc, så kan den som laster ned fila bare endre til .b etterpå. Btw: Jeg er har ikke kommet lenger enn til at jeg har gjort "Mike Toreno" i San Fierro, så jeg er ikke den som kan gjøre det oppdraget. Endret 1. desember 2005 av shadowlands
wazzza Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Please.. Ingen som kan ta det oppdraget? Det er jo ikke vanskelig en gang.....
Βlur Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg kan sikkert gjøre det senere i kveld. Må ut å levere reklame til inntekt for russebussen først
oddis89 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 (endret) there you go også er det de dere F******* 14 tegnene da offf vitsen egentlig? EDIT: du har litt mindre armor (uvant å kjøre motorsykkel med lav skill azz hehe) også 2-300 mindre skudd på mp-5'en(?) husker ikke våpenet du hadde jeg. Endret 6. desember 2005 av oddis89
wazzza Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Kjempegreier Gjør ingen verdens ting;) EDIT: Hvordan i F får jeg gjort den tilbake til .b? Har prøvd å bare endre navnet til .b men jeg får ikke lastet lagringen i spillet.... Endret 6. desember 2005 av wazzza
wazzza Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Sorry spamminga, men jeg får ikke gjort om til .b ... Hvordan gjør jeg det?
oddis89 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 (endret) du må bare ta vekk ALT etter punktumet (i dette tiløfellet "mp3") også skrive b da vi det se slik ut: GTASAsf3.b EDIT: btw hvis du ikke har skjønt det så står tallet ("3") for vilken plass saven er på jeg har bare endret den i fra 1 til 3 så hvis du har en save på plass 3 så kommer den til å bli slettet om du ikke endrer det. Endret 6. desember 2005 av oddis89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå