PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 De siste dagene har min flotte Windows Media Player begynt å fuske litt... Jeg starter opp, finner en spilleliste, og den spiller i mellom fem og ti minutter, med normalt forbruk av CPU-kraft, 10-16 %. Deretter, øker plutselig bruken markant, til 90-97 % - i realiteten det som er tilgjenglig. PCen bruker 100 % konstant. Jeg prøver å sette musikken på pause, men CPUen kjører fortsatt i høygir. Jeg har søkt med ad-aware, uten å finne noe. Vil nå sette i gang et søk med norton, selvom jeg selv tviler litt...
Dahl Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg går ut ifra at du har oppdatert både Ad-Aware og Norton? du kan prøve å søke etter malware emd andre programmer også, slik som Microsoft Antispyware og Spybot Search and Destroy. Finner du ikke noe, så kan du jo alltids prøve å reinstallere Windows Media Player, og se om det går bedre da.
PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Jeg har selvsagt oppdatert ad-aware og norton, og har også Microsoft Antispyware til å søke daglig. Men det var visst ikke nok. Joachim hadde blitt infisert av en trojansk hest... Er i fjerningsprossessen nå, men antar det var grunnen...
PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Jeg har aldri hatt virus eller trojansk hest før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå