Pantera Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei Etter å ha oppdatert Firefox til versjon 1.0.4, så får jeg ikke lenger installert extensions eller themes fra mozilla-webben. Klikker på 'Install Now', men ingenting skjer. Bruker følgende extensions: Adblock v.5 d2 Download Manager Tweak 0.6.3 Add Bookmark Here 0.5.3 Disable Targets For Downloads 0.9 Tabbrowser Extensions 1.14.2005042001 Noen som har peiling på hva som skjer? Eller rettere sagt; hva som ikke skjer? mvh Pantera
miCro Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har også hatt en del problemer med å legge inn utvidelser fra mozilla.org, og bruker derfor The Extensions Mirror i stedet. De har stort sett alle utvidelser som finnes, både til Firefox og Thunderbird, og jeg har aldri hatt problemer med å legge inn utvidelser derfra.
zjulik Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 En pålitelig måte å installere extensions på hvis de ikke vil fra nett, er følgende: 1. Høyreklikk på "install"-linken og lagre på disk. 2. Åpne Firefox´ extensionsvindu 3. Gå til skrivebord og dra installeren du lastet ned over på vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå