Gå til innhold

Mine ord på SE Z600


Anbefalte innlegg

Hei hei!!

 

Jeg har en Sony Ericsson Z600 som jeg har hatt i over ett år nå... Men det har skjedd nokså mnge ganger at de ordene som jeg skriver i tekstmeldinger som telefonen ikke kan fra før som legges i listen Mine ord blir slettet. Hele lista blir slettet. Dette er sinnsykt irriterende, for da må jeg legge inn ord etter hver som jeg skriver igjen.... :angry:

 

Er det noen som vet hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg reiser snart på ferie... regner med at det tar sin tid når de skal sende den inn....

 

Men også en ting til:

Jeg kjøpte telefonen på en fotobutikk som nå har lagt ned. Hvis jeg finner ut hva den butikken het, kan jeg da gå i en annen butikk med samme navnet og levere den inn....?

Lenke til kommentar
Men jeg reiser snart på ferie... regner med at det tar sin tid når de skal sende den inn....

 

Men også en ting til:

Jeg kjøpte telefonen på en fotobutikk som nå har lagt ned. Hvis jeg finner ut hva den butikken het, kan jeg da gå i en annen butikk med samme navnet og levere den inn....?

Du kan kontakte Sony Ericsson direkte. Andre butikker i samme kjede har ikke plikt til å ta imot telefonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei hei!!

 

Jeg har en Sony Ericsson Z600 som jeg har hatt i over ett år nå... Men det har skjedd nokså mnge ganger at de ordene som jeg skriver i tekstmeldinger som telefonen ikke kan fra før som legges i listen Mine ord blir slettet.

Dette har skjedd på min også.

Det skjer hele tiden.

Hver mnd ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...