Gå til innhold

Samsung Z500 VS Sony ericsson Z800i


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer VELDIG og skaffe meg en av disse mobilene, er meget usikkert på hvilken jeg skal velge.

 

Hvem av de tror dere er best?

Best skjerm og kamera?

 

Hvem er best generelt?

 

Jeg synes begge ser kjempe fine ut, de har mange av de samme specsa med Samsung z500 er jo betydelig mindre. :cool:

 

Kom med deres meninger, hvem hadde DERE valgt. :hmm:

 

Jeg legger med noen linker med informasjon om mobilene: :thumbup:

 

Produktsiden til samsung z500: http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_z500.asp

 

Produktsiden til Sony ericsson z800i: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10235

 

 

Her er begge mobilene sammenlignet, med specs osv:

 

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...2&idPhone1=1050

post-218-1118685309_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, dette er (for meg, også) et vanskelig valg.

Ingen har vel prøvd z500, men er sikkert en knallgod telefon.

Begge er lekre, har omtrent de samme specsa, så jeg vet ikke.

Må vel bare bli å teste ut begge når de kommer til butikkene :thumbup:

Syns Z800i er hakket lekrere, også så gjennomført da :D

Men dette er en smaksak, som så mye annet...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Samsung Z500 men jeg har prøvd V800 og selv om jeg til vanlig foretrekker SE, har jeg noget å utsettte på V800.

 

- størrelsen. den er altfor lang. tykkelsen er ok, det kan jeg håndtere men lengden blir for lang for meg.

- tastene. jeg har til gode å oppleve taster som sitter så langt inne slik at du må nesten trykke med neglen for å komme frem. tastene er ikke responsive nok og skrive sms og manøvrere rundt i menyen er pain in the arse.

- os. den jeg har er dessverre branda med vodafone og makan til søppel trodde jeg det ikke var mulig å infisere os'et.

 

de positive sidene dropper jeg å nevne, siden dette er en tlf jeg ikke anbefaler, selv om den ser utrolig lekker ut.

Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil valgt Z500... Den koster vel nesten halvparten, og har omtrent samme funksjonalitet.

 

Z800i er også utrolig stor og tung uten grunn... Når du åpner den er den jo nesten en halv meter :p

 

Har testet Z500 litt, og synes den virket utrolig bra i forhold til pris. Hadde det ikke vært for at jeg har gjort meg avhengig av smartphone/symbian hadde jeg nok kjøpt Z500 på flekken.

 

Her er noen bilder jeg har tatt:

post-218-1118953142_thumb.jpg

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Jeg ville uten tvil valgt Z500... Den koster vel nesten halvparten, og har omtrent samme funksjonalitet.

 

Z800i er også utrolig stor og tung uten grunn... Når du åpner den er den jo nesten en halv meter :p

 

Har testet Z500 litt, og synes den virket utrolig bra i forhold til pris. Hadde det ikke vært for at jeg har gjort meg avhengig av smartphone/symbian hadde jeg nok kjøpt Z500 på flekken.

 

Her er noen bilder jeg har tatt:

Den så meget,meget, MEGET lekker ut :thumbup::dribble:

 

Gleder meg til Lørdag, da blir jeg også en LYKKELIG eier av denne :thumbup:

 

Kan jeg glede meg til jeg får den`` :innocent::love:

 

Men du,,hvordan har du stilt den opp for Wap og mms til netcom??, så du hadde netcom. Har du også prøvd å ringe 3g med den??siden netcom har startet 3g-nettet.

 

Send meg wap/mms instillingene på PM, så hadde du vært snill :D

Lenke til kommentar
Z800i er også utrolig stor og tung uten grunn... Når du åpner den er den jo nesten en halv meter :p

Den er stor uten tvil (Z800), de "normale" 3G mobilene begynner å komme nå, og da kommer nok salget av 3G til å øke betraktelig etterhvert.

Men en halv meter... hva skal man da si om N90/91?!?

 

Jeg ville også valgt Z500, pga størrelsen, men designet til Z800 er nydelig synes jeg, og Z800 kontra en V800 (voda) kan ikke sammenliknes, voda har fucked opp menyene noe alldeles!

Det beste er nesten å prøve dem begge i butikken, og gjøre deg opp din egen mening.

Z800 vant en kåring om den beste 3G mobilen, det kan vel ikke ha vært uten grunn?

Konklusjon, begge er bra, og du blir sikkert fornøyd uansett hvem du velger-så lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar
til sir-alex: hvor får du kjøpt z500 til helga? sverige? hvor mye gir du for den?  :love:

Jeg skal dra til sverige i morgen (lørdag), og kjøpe den i av en kontakt av meg. Det er en butikk men jeg husker ikke navnet nå i farten, jeg skal gi litt over 2000kr for den;)Synes det er en grei pris :thumbup::w00t:

 

PS: de er utsolgt i alle butikker, men han har holdt av en til meg

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått min Samsung Z500 :love:

 

Den er rålekker :w00t::innocent:

 

Skal teste den litt i helga, så etter til uka legger jeg ut noen bilder og skriver min mening om den :thumbup:

 

Jeg legger med noen bilder jeg har tatt av den nå, med en gang den kom ut av esken :thumbup: (ferske bilder)

 

Framsiden:

 

dsc000798vs.th.jpg

 

dsc000813tl.th.jpg

 

dsc000822th.th.jpg

 

Baksiden:

 

dsc000801ii.th.jpg

 

dsc000832lx.th.jpg

 

Sony ericsson K750i VS Samsung z500:

 

dsc000843iw.th.jpg

 

Ja, Hva synes dere??? :roll:

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Z800 vant en kåring om den beste 3G mobilen, det kan vel ikke ha vært uten grunn?

Må spesifisere at dette er en stund siden, og Z500 hadde ikke kommet ut på markedet engang.

 

sir-alex: Mobilen var skikkelig lekker. Blir mest sannsynlig en Samsung på meg neste gang, de gjør det bra for tida. :thumbup:

Gratulerer med ny telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...