carl-kr. Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hei! så dette spillet på cdon.com til 149,- tenkte å kjøpe dette,men jeg er usikker på om dette er en tillegspakke eller ikke. for hvis det er det, skal jeg ikke ha den.har ikke medal of honnor fra før.
_crs_ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Medal Of Honour: Allied Assault er et frittstående spill. Det har kommet to tilleggspakker til Allied Assault, som heter Spearhead og Breakthrough. Men utifra bildet ser det ut som det er det opprinnelige spillet. Trond
carl-kr. Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Medal Of Honour: Allied Assault er et frittstående spill. Det har kommet to tilleggspakker til Allied Assault, som heter Spearhead og Breakthrough. Men utifra bildet ser det ut som det er det opprinnelige spillet. Trond dette heter Medal of honor Allied assault Deluxe. så hvis jeg med trygget nå vet at dette er ikke er er en tillegspakke. så tror jeg at jeg bestiller det
Elendil Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Medal of Honor: Allied Assault Deluxe Edition inneheld dette; Medal of Honor: Allied Assault Medal of Honor Allied Assault Spearhead
Mats1988 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Medal of Honor: Allied Assault Deluxe Edition inneheld dette; Medal of Honor: Allied Assault Medal of Honor Allied Assault Spearhead Alt det for 149,-? Kanskje jeg og skal slenge med på laset og kjøpe det
TrashMaster Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 *Kaster du på noen hundrelapper får du European Assault som er i butikkene den 16. MoH taper seg aldri og ut fra den siste ukens harde spilling fra min side viser EA nok en gang at de vet hva de gjør når de lager spill!
TST Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 *Kaster du på noen hundrelapper får du European Assault som er i butikkene den 16. MoH taper seg aldri og ut fra den siste ukens harde spilling fra min side viser EA nok en gang at de vet hva de gjør når de lager spill! Bare husk at Medal of Honor: European Assault er for Xbox og PlayStation 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå