Cocytor Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hallo. Gang wars er i gang. Blir konstant angrepet av fiendlige gjenger. Er det noen som vet om det er mulig å ta over et fiendlig område på egen hånd?? Har prøvd å ta med en gjeng og drepe fiendlige gjenger, men det skjer ligsom ikke noe. Er det noen som har tatt over et område og vet hvordan man gjør det??
genser Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ta med deg noen folk fra gjengen din. Gå inn i fiendtlig territorie, og begynn å drep så mange av motstanderens gjeng som mulig. Etter hvert kommer beskjeden om at du har provosert til gjengkrig. Så kommer "first wave", "second wave" og til slutt "third wave". Overlever du alle tre er territoriet ditt. Det kommer armor og liv et sted i området. Kan være nyttig å ha. Et tips: Ikke bruk altfor lang tid på å ta over territorier.
KristianF Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 og det går ikke ann å ta over områder fra starten av.. Går KUN ann når du ser lilla (ballas) / gule (husker ikke hva de het) / grønne (deg) områder på kartet
Mats1988 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Litt offtopic: Jeg begynner å bli lei av å forsvare territoriumet mitt nå, det er jo hele tiden under attack, skjer det noe hvis jeg mister mange, eller er det ikke noe farlig?
genser Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Litt offtopic: Jeg begynner å bli lei av å forsvare territoriumet mitt nå, det er jo hele tiden under attack, skjer det noe hvis jeg mister mange, eller er det ikke noe farlig? Det kan vel først og fremst gå utover hvor mye penger du tjener, og hvor hyggelig det er å dra rundt omkring i byen.
Dassfokk Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 nå ga jo jeg litt faen i det der. Nå holder jeg på med Ran Fa Li oppdrag (San Fierro) og hver gang jeg besøker the ol' hood i LS får jeg så det flagrer av dem Ballas jævlene. Hvis jeg hadde tatt over masse områder før jeg "dro", hadde det da blitt mer hyggelig å besøke Los Santos? Eller teller det ingenting av hva man fikk gjort før man ble kasta ut av byen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå