Boralis Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Vr-Zone, hvor mange av de store overclockere hører til, har laget en roundup av tre Nvidia SLI-hovedkort til Intel Socket 775 - MSI, Asus og Epox testes mot hverandre. http://www.vr-zone.com/?i=2235&s=1
whom Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 ASUS P5ND2-SLI Deluxe best til overklokking, skal huske det når jeg anbefaler hardware til folk.
jacoweb Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 WTF! Jeg har det asus kortet der, hvorfor i svarte har jeg ikke den biosen der!? jeg har ikke de overklokkings mulighetene der. Jeg får ikke stilt på multipliern en gang, hjar ikke den funksjonen heller
<Iversen> Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) har du flasha ny bios? btw. i signaturen din ser det ut som du har klokka ned systemet fra 3.2 Endret 13. juni 2005 av <Iversen>
jacoweb Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, jeg har den siste biosen ja. Er ikke noe jeg må taste inn i bios for og få frem de "avanserte" funksjonene da? har lest igjennom hele manualen, finner ingenting.
MorePower Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Noen som har en ide? Vel, under advanced står det kanskje noe slikt som configuration eller noe, står kanskje på auto nå, sett dette til manuell om du kan. Kjenner ikke biosen og vet ikke hva som fins der. Men er jo en mulighet...
jacoweb Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har gjort alt sånt, får ikke opp noe mer uansett.
jacoweb Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nå syns nok dere jeg er veldig utolmodig her hehe, men har faktisk lett i mange uker nå, finner ikke ut hvordan jeg kan få frem de funksjonene.
tjaa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) Har gjort alt sånt, får ikke opp noe mer uansett. Nå er det ingen nyhet at hovedkort sendes til test med Beta Bios (under bearbeiding og ikke offisiell). Det du erfarer tyder jo på det edit: Hvis Asus har preparert en "test-bios", så er det ikke sikkert den blir offisiell heller. I tilfelle er det ønskelig at testsiden opplyser om det, fordi sånt er ikke like populært overalt. Kan ikke se i testen at de nevner noe... Endret 13. juni 2005 av tjaa
jacoweb Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hum, det er litt sprøtt da. For de står på manualen at det skal være med i biosen! jaja, får sende mail til asus og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå