Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg tenker da enten på : - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301587&cks=PRL eller - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301617&cks=PRL Er det dumt å kjøpe demo av dette kortet(og hovedkort generellt)? Vil bare ha et som virker som det skal, ide-kabler osv har jeg så det er ikke noe viktig. Erdfaringer?
tjaa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Demo-kort har jeg kjøpt mange av, bl.a. K8N NEO2 Platinum og har bra erfaring med de (noen få unntak). NB, det er større sjangs for at bakplata (I/O-shield) er inkl. et demo1-kort.
Stoneheart Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har kjøpt flere demo kort fra komplett, ikke vært noen problemer med noen av dem. De to siste jeg bestillte til kamerater har fått fulle retail pakker.... selv har jeg kun fått HK i en hvit eske... just my luck i guess Mvh Stoneheart
Morten K Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg kjøpte et MSI K8N Neo2 Platinum Demo1 for en stund siden. Det så nytt og uåpnet ut og alt fulgte med. Kortet har fungert perfekt fra første dag. Anbefaler at du kjøper Demo1 kortet.
Smooth Ceiling Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hovedkortet jeg bruker nå, kjøpte jeg som demo fra dem. Full pakke, virket så å si ubrukt, og har aldri hatt problemer med det av noe slag.
Adrgha Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Sånn generelt; hva er egentlig forskjellen på demo 0 og demo 1?
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Demo : NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!!!) demo1: Inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler)
J0ppe Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Kjøpte dette til faren min forrige uke. Hadde aldri kjøpt demo-kort før, men måtte få det så billig som mulig. Når jeg fikk kortet ble jeg utrolig overasket. Man kunne ikke se at det var brukt, alle lå i av kabler, cder osv. Fikk det i orginal eske som heller ikke var noe slitt. Det så helt nytt ut. Jeg kommer hvertfall til å kjøpe demo-kort i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå