Gå til innhold

Samsung SGH-Z500, Er den noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer nå å skaffe meg en 3g-mobil, jeg har sett litt på Samsung z500, den er liten og lett. Jeg vil ikke ha en stor klump.

 

De sies at den har bra skjerm osv....

 

Hva tror dere om denne 3g-mobilen?

Vet dere når den kommer til Norge?

Hvis jeg eventuelt skal importere fra utlandet, vet dere om det er norsk språk på den da?? :hmm:

 

Si deres mening og kommentar om denne praktmobilen fra Samsung :thumbup:

 

Her er en direkte link til produktsiden: http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_z500.asp

post-218-1118646163_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung.

Du skjønner, jeg kan skaffe denne nå til helga, altså kjøpe den til helga. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen meninger om hvordan denne er.

Ikke lett når den ikke har kommet enda.

 

Er bare å studere spesifikasjoner og se om det duger.

Lenke til kommentar

Hvis du kan kjøpe denne telefonen nå til helga, vil jeg gjerne vite hvor du får gjort det.

 

Samsung er seige med å levere mobiler, sier mai i pressemelding, så juni til kundene og enden på sagaen når ingen ende virker det som. :cry:

 

Sist skrev produktsjef for Norden at den først kommer til Norge i juli. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Virker som en super telefon. Kommer i løpet av den neste måneden om vi skal tro Samsung.

Du skjønner, jeg kan skaffe denne nå til helga, altså kjøpe den til helga. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen meninger om hvordan denne er.

Ikke lett når den ikke har kommet enda.

 

Er bare å studere spesifikasjoner og se om det duger.

Hehe,, jeg importerer fra utlandet jeg vet u :thumbup: Det er jo norsk språk på den siden den kommer til Norge etterhvert.

 

Og man kan vel si den har kommet når den ligger å venter på meg, har noen kontakter i utlandet. De har holdt av en til helga, som jeg kan kjøpe.

Jeg må gi litt over 2000kr for den :thumbup: Synes det er en grei pris :cool:

Lenke til kommentar
Hehe,, jeg importerer fra utlandet jeg vet u :thumbup: Det er jo norsk språk på den siden den kommer til Norge etterhvert.

 

Og man kan vel si den har kommet når den ligger å venter på meg, har noen kontakter i utlandet. De har holdt av en til helga, som jeg kan kjøpe.

Jeg må gi litt over 2000kr for den :thumbup: Synes det er en grei pris :cool:

You better be shittin' me.

 

Kan du få tak i den for 2000 kr til meg? Please, send meg en mail på [email protected] a, I want one. :dribble:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke lov til å drive salg på forumet her, men dette innlegget er ikke ment som salg,vil dere noe så send PM.

 

jeg vil ha deres meninger om denne mobilen :thumbup:

Beklager :blush:

 

Jeg tror denne telefonen kommer til å overraske og glede den som kjøper den. En kamerat på jobben har kjøpt seg E720 fra Samsung og er storfornøyd med den.

 

Testet den så vidt selv og alt virker veldig gjennomført kvalitetsmessig. Ikke noe slarkete, gode taster, flott skjerm. Regner ikke med at Z500 vil skille seg ut her, iallefall ikke i negativ retning.

 

Eneste man kanskje kan sette fingeren på er vel batteritiden. Blåtann og Java skal visst sluke batteri, men når overfører fra dataen er det vel ikke så vanskelig å lade samtidig, så jeg har absolutt lyst på denne telefonen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...