Gå til innhold

Investering av bærbar til rundt 12 000


Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg driver og skal investere i ny bærbar, men har egentlig ikke peiling på hva som er bra og dårlig, hva jeg bør ha o.l., og det er jo en jungel av bærbare der ute. Kravene jeg stiller er:

 

Skal kunne kjøre spill, som battlefield-serien

Lett fraktbar, ergo ikke være så alt for stor og klumpete, da det skal være en student-pc

Fin til å se filmer og lignende på

Ha brukbar lagringskapasitet

 

Jeg har lurt på et custom-oppsett fra psdata, som er basert på Tundra 1559 (se vedlegg). Hadde vært flott med feedback og anbefalinger av andre maskiner også.

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du sier noe der. Men er det en bra maskin, med tanke på de forutsetningene jeg hadde satt?

Burde funke fint til litt spill og sånt den der.

Men hvis du skal bære den fram og tilbake fra skole hver dag ville jeg kanskje vurdert en lettere en med 12.1" eller 14.1".

Og til film er det vel ideelt med widescreen.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke investering i noen PC vannligvis er noe god investering, en pleier ikke å få så mye avkastning av en slik investering, spesielt hvis den skal beukes til spill.

 

Den maskinen det er linket til ser bra ut den, men det avhenger av hvor mye du skal bære på den. Kan bli slitsomt med å bære mye på en PC på nesten 3 kg, med en veske blir det sikkert 3kg.

Lenke til kommentar

Hmm.. Gi maskinen et kraftig kakk, så skal du se det ordner seg ;)

 

Forresten -- jeg var innom SHGs sider tidligere i dag (de er nede for øyeblikket), og der så det ut som om de hadde mange veldig gode tilbud til under 12.000 kroner. Kan være verdt å sjekke ut for flere av oss. Er det noen som har noen erfaringer å dele angående disse maskinene / levering etc? Har ikke hørt så mye om dem før...

Lenke til kommentar
Hmm.. Gi maskinen et kraftig kakk, så skal du se det ordner seg ;)

 

Forresten -- jeg var innom SHGs sider tidligere i dag (de er nede for øyeblikket), og der så det ut som om de hadde mange veldig gode tilbud til under 12.000 kroner. Kan være verdt å sjekke ut for flere av oss. Er det noen som har noen erfaringer å dele angående disse maskinene / levering etc? Har ikke hørt så mye om dem før...

Det er en forholdsvis ukjent butikk, men jeg kjenner noen som har handla en del der og dem er veldig fornøyd. :)

 

Komplett og Netshop har gjort div. ting som noen ikke liker, og derfor SHG. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...