Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Har en del ingame spørsmål som jeg tror mange av dere har funnet ut men ikke meg Hvordan fyrer man av artilleri, hvor er de og hvordan ser de ut? Kan ingenting om dette. Hvordan slipper man de bombene fra flyene som det slippes 4-5-6 på rad? Dette har jeg ikke funnet ut og jeg har sett folk ta ut 10-12 stk ute på hangarskipet som ventet på helikopter, imponerende. Hvilke fly har slike bomber og hvordan bruker man de? Hva hvem eller hvordan slipper man de store kassene med forsyninger? Når du skyter på folk og du får et sånt lite gult kryss, indikerer det at du treffer? Hvor mange skudd tåler en person? Noen som vet om hvor mange hitboxer det er og hvor mye damage du tar hvis du treffer hver av de? Noen som har funnet ut noen hemmeligheter eller kule ting som folk flest ikke vet om? Takk til alle dere som kan hjelpe meg å bli enda litt mindre dårlig i BF2
Markaren Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hehe, nybegynner i BF2 ja.. Jeg tror nok at alle er det ja, men spøk til sides..! Du må være comander for å kunne bruke artelleri, slippe ammoboxer og bruke radaren. Du kan styre dette om du trykker på T knapp menyen.. Det spørs nok hvor du treffer hvor mye man tåler, man skal nok tåle temmelig lite om du treffer hodet. Ja, du treffer når det kommer et gult kryss.. Endret 12. juni 2005 av Markaren
CHB3 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Vist du er commander og trykker på "Caps Lock". Så og si alle fly har bomber. bare rull med musa så får du opp Raketter eller bomber. Jeg vet om en hemmlighet som ikke alle vet om, men den får ikke du
~Alex~ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hva er hemmligheten da?? kanskje at hvis du trykker på venstre museknapp skyter du? Hva egentlig mener du med hemmeligheter?
CHB3 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hva er hemmligheten da?? kanskje at hvis du trykker på venstre museknapp skyter du? Hva egentlig mener du med hemmeligheter? Utnytelse av bug i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå