superreven Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis en rogue har Thrash Blade og Assassination Blade, vil det ikke være mest gunstig å ha Trash i mainhand selv om Assassination har høyere dmg? Pga av proc'en til Thrash... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Thrash proc'er vel uansett om den er i off-hand? Du får jo ikke like høy skade i off-hand, men jeg tror det veies opp av at assassination har 5dmg ekstra i minimumskade, og 8dmg mer i max. Er egentlig ikke noe poeng i å bruke begge to. Off-hand bør være et kjapt sverd eller en kjapp dagger slik at du får poisons på kjapt. Om jeg hadde måttet velge mellom assassination og thrash ville jeg tatt assassination. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det er ingen reduksjon på fist wpn sant? (Som off hand) Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Thrash proc'er vel uansett om den er i off-hand? Du får jo ikke like høy skade i off-hand, men jeg tror det veies opp av at assassination har 5dmg ekstra i minimumskade, og 8dmg mer i max. Er egentlig ikke noe poeng i å bruke begge to. Off-hand bør være et kjapt sverd eller en kjapp dagger slik at du får poisons på kjapt. Om jeg hadde måttet velge mellom assassination og thrash ville jeg tatt assassination. Visste ikke om trash proc'en procca mer pga av SS... Det var derfor jeg tenkte på å ha den i main hand. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 assassination blade i main hand, (Alltid høyt dps våpen der) og en kjapt ¨våpen i offhand for poison. (Instances der poison ikke er nødvendig, kan trash være bra i offhand, for dualsword som er å foretrekke i høyere instances for at tanken skal få det lettere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 assassination blade i main hand, (Alltid høyt dps våpen der) og en kjapt ¨våpen i offhand for poison. (Instances der poison ikke er nødvendig, kan trash være bra i offhand, for dualsword som er å foretrekke i høyere instances for at tanken skal få det lettere. mest min-max damage i main, og raskest i off Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) (Alltid høyt dps våpen der) Du mener vel alltid høy min-max dmg og slow speed i main? Endret 12. juni 2005 av Pug Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Har egentlig ikke fått svar på det jeg lurte på... Vet også at det i utgangspunktet er best å ha det med høyest damage i main hand, som jeg impliserte i mitt første innlegg, men lurer på om proc'en til Thrash Blade proccer mer pga Sinister Strike ? Våpen proccer jo også mindre i offhand, og iogmed at Assassination Blade ikke har proc, tenkte jeg det var mulig at det totalt ble mer damage med Trash i main.. Endret 12. juni 2005 av superreven Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har egentlig ikke fått svar på det jeg lurte på... Vet også at det i utgangspunktet er best å ha det med høyest damage i main hand, som jeg impliserte i mitt første innlegg, men lurer på om proc'en til Thrash Blade proccer mer pga Sinister Strike ? Våpen proccer jo også mindre i offhand, og iogmed at Assassination Blade ikke har proc, tenkte jeg det var mulig at det totalt ble mer damage med Trash i main.. Hm, det vet jeg rett og slett ikke. Jeg tror ikke Thrash proccer så mye at det blir bedre å bruke Thrash i main istedet for assasination. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå