Gå til innhold

problem etter eg innstalerte baf2 demo

ZaiCoN

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

etter eg innstalerte bf2 demo så kommer dette opp heile tiden

noen som veit ka eg kan gjer for å fikse det?

blir ofte innvandert

idag når eg satt og spilte så kom det ca 300stk

post-23-1118572783_thumb.jpg

Endret av ZaiCoN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BF2 trenger mye kraft av pc'en din.

Enten kan du prøve å stille ned grafikken i spillet et par hakk, eller så kan det være lurt å kjøpe en ny strømforsnyning.

Hva slags skjermkort har du? og hvor stor er strømforsyninga di?

Skrevet

Det hadde hjulpet om du hadde listet opp hva som er i maskinen din og hvor stor strømforsyning du har. Og du har selvfølgelig satt ekstra strøm til grafikk-kortet?

Skrevet (endret)

min maskin vare:

soltek nForce 2 hk

am athlon xp 2500+ 2ghz

1024 kingston ram 400mhz

Gainward Geforce fx5900XT 128mb

har chieftec fulltower med chieftec 360W strømforsyning

disse dukker opp for det om eg bare er i windows

Endret av ZaiCoN
Skrevet

I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2?

Skrevet
I utgangspunktet ser vel det der greit ut, men se om du kan teste maskinen din med en større strømforsyning. Hvis problemet ikke forsvinner; prøv å installer nye drivere og/eller reinstaller windows. Installerte du de nye 77.30 driverne som fulgte med BF2?

eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp

Skrevet

eg innstalerte den som følgte med ja, har no innstalert en gamlere og det har slutta å komma opp

Desverre er 77.30 driveren den eneste som er "godkjent" for BF2 av nvidia og digital illusions. Hvis du opplever grafikk feil så vet du det :) Løsningen blir vel å bruke den gamle driveren inntil videre og vente på en nyere driver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...