Gå til innhold

Gainward GeForce 6600GT i forhold til wow og bf2`?


AxTyZoR

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har klart å styre meg til å bestille et GainWard GeForce 6600GT, og lurer på om noen vet hvordan dette kan finne på å oppføre seg med world of warcraft og battlefield2?

 

Det vil kjøre sammen med et MSI k8n neo fs2r hovedkort, 1024Mb pc3200 ram og AMD 64 2800+

 

Vil selvsagt ha best mulig grafikk! :yes: Hvor høy grafikk kan jeg regne med å klare i battlefield 2, og kanskje doom3? 1280x1024 er mest aktuellt.....

 

På forhånd: takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

battlefield 2 er jo ikke helt klart enda da...hehe...men jeg tror et 6600gt vil klare det godt i forhold til oppgitte systemkrav.

Elelrs så kan du nok kjøre doom 3 på 1024x768 på medium detaljer ca. Så det er et veldig godt kjøp ;)

 

ps. DEn vil klare WOW på et ganske høyt nivå ;) wow er ikke så tungt å kjøre.

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har klart å styre meg til å bestille et GainWard GeForce 6600GT, og lurer på om noen vet hvordan dette kan finne på å oppføre seg med world of warcraft og battlefield2?

 

Det vil kjøre sammen med et MSI k8n neo fs2r hovedkort, 1024Mb pc3200 ram og AMD 64 2800+

 

Vil selvsagt ha best mulig grafikk! :yes:  Hvor høy grafikk kan jeg regne med å klare i battlefield 2, og kanskje doom3? 1280x1024 er mest aktuellt.....

 

På forhånd: takk

jeg kjører battlefield 2 demoen på 1280*960 (får ikke valg om 1280*1024), bruker high på alt untatt 2 av valgene(lighting på medium og texture på medium) uansett, spiller det uten problemer med mitt asus 6600gt, amd 3500+, 512 mb ram

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har et Gainward 6600GT, og da jeg spiller BF2 (demo) så funker det heilt fint, aldri noe problemer (bare huske å legge inn nvidia driveren som er med demoen)

eneste jeg merka noe på, var da jeg stillte på høyeste oppløsnng, og alle grafikkinst. på high(har alltid på 4x AA) da hakka det litt.

Lenke til kommentar
for de som ikke vet: 6600gt er det beste kortet du får til den prisen. absolutt. har lest 10-15 tester med dette kortet. det yter best av alle kort i den prisklassen. yter like bra som et radeon x800 kort med 256 mb ram.

 

Når man får et X800XT PE kort til rett over 3k..og siden X korter yter bedre enn selv Ultra kortet så ville jeg gått for dette...

Lenke til kommentar

Jeg har et 6600 GT 256 MB ram. Det fungerer knallbra på highest i BF 2 demoen. Selv om jeg bare har en 2100+ prosessor.

Men kortet var defekt når jeg fikk det. Bare oppdaga det litt sent. Den holdt 83 grader i IDLE. Utenom det var det et veldig bra kort. Selvfølgelig vil ikke dette være et vanlig problem. Men det var min erfaring om kortet.

 

Les på dette forumet og se hva jeg mener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...