Broseen Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Min laptop har widescreeenskjerm. Plutselig har jeg fått en ca 3 cm bred hvit stripe i venstre kant. Kan ikke hukse å ha gjort noe med innstillingene. Uansett hvilken oppløsning jeg setter den til nå, så er stripen der. Hva kan dette være?
zjulik Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ka den heita, læppen? Hvilken modell? Kanskje du har vært borti noen knapper på den?
Broseen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Kan være det. Er denne: http://www.packardbell.no/products/node160...mber=PB18D00016
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Tror det kunne vært nyttig å få sett et screenshot. Det ville vært fint om du gidder det.
Broseen Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Skal gjøre det hvis noen sier meg hvordan man gjør det..
miCro Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Først trykker du på knappen ved navn "Prt Scr", deretter åpner du et bildebehandlingsprogram, f. eks. paint, og velger Rediger > Lim inn (eller du kan bruke snarveien Ctrl + V). Deretter er det bare å lagre bilde, og en vellykket skjermdump er et faktum. Alternativt kan du bruke et program som heter SnagIt til å gjøre jobben for deg. Endret 12. juni 2005 av miCro
Broseen Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Sånn. Det som kanskje er litt rart er at når jeg bruker programmer (Mediaplayer ol) eller feks går inn i mine dokumenter, så fylles hele skjermen.
smh Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Dette er ei verktøylinje. Du kan fjerne denne med å Høyreklikke den og velge Verktøylinger. Ta bort haken på dei du ikkje ønsker. Då skal den forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå