Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Toyota Corolla XL 87/88 mod (EE90)?


Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er på utkikk etter noe styling til bilen min. Finnes dette til den bilen?

For når jeg snart har fått tatt rusta her og der, så skal den fiffes opp litt.

 

Har sett på tuning.no, men de har bare fra 92 --->

Dette her er en 87 mod, men går som 88 mod på mekonomen.no m.fl.

Kan ha noe og si at det er en sen 87 mod.

 

Så hvis noen vet om noen sider, så hadde jeg blitt glad

 

Hilsen Daniel

 

*edit: endra topic, og noen leifer*

Endret av dankle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har en corolla 91 mod sjøl. sikker ganske lik. se: www.bilgalleri.dk og søk på corolla. der finner du mange slike corollaer som er styla. der kan du få tips til hva du kan gjøre med bilen din.

Er ikke så mange som leverer styling til den i norge, men er noen danske sider:

http://www.bodykits.dk/

http://www.jeroentje.nl/

 

Er ute etter litt styling sjøl så si ifra hvis du finner noen sider eller forhandlere du og!

Lenke til kommentar

Jeg har laget grillen sjøl.

 

Jeg skjærte ut rillene i midten av grillen og beholdt rammen. så brukte jeg

sparkelmasse (biltema) og tettet igjen hullene i ramma. Ble en del pussing

før jeg lakkerte også satte jeg inn gitter bak ramma. Mye billigere og morsomt

å gjøre det selv ;)

post-133-1119821825_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er nok lei av pussing for en stund nå. Så tror ikke det er ett alternativ i den nærmeste fremtid ;) Så sant du ikke vil gjøre det for meg? :p

 

Finnes ikke så veldig mye styling til denne bilen ser det ut til. eller ihvertfall ikke så mye her i landet :(

Lenke til kommentar

Du har en KNALL! BIL! :D

 

Hva slags har du?

 

En med kort fu eller lang? =P

 

denne har jeg:

 

http://www.error404-lan.com/toyota

 

holder på og fiffe den opp selv.

 

Har fjernet _ALLE_ klister merkene ! styggeste jeg har sett i mitt liv på den bilen.

 

Men kan jeg spørre, front høyttalere i denne bilen er jo i deshbordet, har dere byttet disse? for de orginale høyttalerene er jo helt forferdelig!

 

evt hvis dere har, hva slags tommer er det på de?

Lenke til kommentar

Har kort.

 

Åja. det er en greit bil å gjøre litt med.

 

Originalt sitter det 4" høyttalere under dasjbordet i bilen. Jeg bruker ikke disse.

Jeg har laget mdf plater som sitter i døra. Har et komponentsett fra Pioneer med

5,25" mellomtone/bass og diskant for seg. Har en 4x80w forsterker brokoblet på disse. Er ganske fornøyd.

 

Det hjelper også mye å erstatte de originale høyttalerne med andre nye og bedre elementer som du kobler på cd-spilleren.

post-133-1120316650_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hard jobb og fikse det eller? Må vel ta av den "lomma" som sitter der vel?

 

Mens det er snakk om innvendige ting. Kan jeg ta ett instrumentpanel fra f.eks en GTi og fyre rett inn uten å gjøre noen ting? Eller må det til noen modfikasjoner?Tenkte for det meste på kabler.

 

Må vel kanksje legge opp kabel til turteller'n, men den er jo ettermontert så de kablene er der. Er ikke standard med turteller på instr.pan. med 2E motorene. Ja, jeg vet den motoren suger, men til og være så liten så synes jeg den drar godt.

Endret av dankle
Lenke til kommentar

Det gikk greit. tok ut innsiden av døra og tok av "lomma". skrudde fast plata og vips der hadde jeg kasse til høyttaleren.

 

kjenner en som erstatta instrumentet i en 1,3l corolla til 1,6 litern (med turteller). han trengte ikke gjøre noen modifiseringer. bare koblet det på. GTI instrumentet tror jeg har en del andre målere også som oljetrykksmåler osv. veit ikke om de kan kobles rett på :hmm: bare å prøve!

 

Tror 1,3 litern har 82 hk. ikke my å skryte av, men bilen veier lite så går greit nok.

Lenke til kommentar
Dette her er en 87 mod, men går som 88 mod på mekonomen.no m.fl.

Kan ha noe og si at det er en sen 87 mod.

Sikker på at det ikke er en 1988 modell, registrert sent 1987..? De fleste legger vel ut nyårsmodellene et par måneder før året begynner.. Fant ut det om min nye bil her om dagen. Både jeg og tidligere eiere mente det var en 1995 modell, men iflg Møller var det en 1996-modell. Kjekt igrunn.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...