Gå til innhold

Hunter - Er den underpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager har du oppnådd 18% crit??? Jeg har Beaststalker's settet, +1% crit på våpen og en trinket som gir meg +2% crit. I tillegg har jeg +8 agility på både hjelm og bukser. Allikevel når jeg ikke høyere enn 12%... (Har agility på 340ish)

-KJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk meg en positiv overraskelse på et Baron raid til Stratholm. Jeg lå faktisk øverst på damage listen, men magen var like bak. Men hvorfor i all verden har jeg bare en critt prosent på 3-4, mens f.eks. paladiner har 15-20?

Fordi huntere trenger 53 agility for å oppnå +1% crit chance, mens de fleste andre klassene bare trenger 20 agility. Men crit-chancen din burde være en del høyere, min ligger på rundt 18% for øyeblikket (har du speccet Lethal Shot?).

Hunteren er også temmelig god i Battlegrounds. Det er den klassen med lengst attack range, noen som kan utnyttes.

Mages kan vel oppnå en like stor range, så det stemmer ikke helt. Men "Concussive shot+Freezing Trap+Wing Clip" er ganske kjekke i BG ja. ;)

Innlegget over sikter til dette innlegget. Det skjedde noe rart med quoten.

-KJ

Skrevet
Hvordan i alle dager har du oppnådd 18% crit??? Jeg har Beaststalker's settet, +1% crit på våpen og en trinket som gir meg +2% crit. I tillegg har jeg +8 agility på både hjelm og bukser. Allikevel når jeg ikke høyere enn 12%... (Har agility på 340ish)

-KJ

Husk på Lethal Shot i Marksmanship-treet nå ;) Der kan du få +5% crit chance.

+2% fra trinket

+1% fra våpen

+1% fra ringer

+5% fra agility (Det er selvfølgelig ikke helt nøyaktig 5%)

+1% fra set-bonus for Beaststalker

+1% fra neck

+5% fra talents

+2% fra chest-armor

=18% crit chance (husk på at den crit-chancen du får oppgitt når du holder musa over attack i spellbook ikke inkluderer de 5% du har i talents)

mage mangler en yard mener jeg å huske, fireball for +5 yards, 40 tilsammen mens hunter får +6 yards, 41.

Nei, hvis mage speccer Flame Throwing kan de få opptil 6 yards ekstra, altså 41 yards, samme som hunter.

Skrevet

Hunters er en av de som tar mest dmg i instancer. Så ubrukelig er de ikke. Jeg er selv en lvl 60 hunter og tar ofte 1. plass i dmg når vi raider Strat/ubrs/lbrs osv.

Skrevet
Hunters er en av de som tar mest dmg i instancer. Så ubrukelig er de ikke. Jeg er selv en lvl 60 hunter og tar ofte 1. plass i dmg når vi raider Strat/ubrs/lbrs osv.

Men det er allikevel veldig lite ønsket i instancer, blant annet fordi folk ikke vet at en markmanship hunter er en ypperlig damagedealer.

Skrevet

Jeg må si at jeg liker ikke å ha med huntere jeg ikke kjenner i raid. Fordi slik jeg ser det så er hunter og paladin de klassene flest idioter velger. Verste som finnes er en hunter som ikke klarer å holde orden på petten sin. Alle melee huntere kan man og få billig av meg :)

Skrevet

haha, meleehunters er brukes av meg som protest, f eks hvis en prest gjør damage fordi hun har damagespells, eller mager som fyrer fireball/fireblast hele tia sidne de skal gjøre damage. Så da bruker vi lame unnskyldning som at jeg har sverd og sverd er til melee :p

Skrevet
haha, meleehunters er brukes av meg som protest, f eks hvis en prest gjør damage fordi hun har damagespells, eller mager som fyrer fireball/fireblast hele tia sidne de skal gjøre damage. Så da bruker vi lame unnskyldning som at jeg har sverd og sverd er til melee :p

Hehe, den er fin, du må huske å skru av growl på petten også :)

Skrevet

Hehe, den er fin, du må huske å skru av growl på petten også :)

og slå på cower, og sende pet inn i klynger før tanken og whine om healing ^^

Skrevet

Jeg syns hunter er helt klart best i starten, men ikke etterhvert.

Kom til lvl 32 med min hunter før jeg bytta.

Skrevet
32 er ikke etterhvert PØM. Jeg er priest og jeg elsker huntere :p De tåler en del hvis de får aggro og de dealer masse masse damage.

og har beste miste aggro skill + en egen hjelper som kan ta aggro fra presten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...