Gå til innhold

Doom 3 = SKUMMELT!

Anbefalte innlegg

Skrevet
[iC' date=19/07/2005 : 14:12] Heh, broren min fortalte meg her om dagen at han har en kompis som er helt vill etter slike spill.

Han hater dem, fordi de er så skumle, og fordi han er så lettskremt.

Det er forresten derfor han elsker dem også. :p

Han kan sette seg på datastolen sin, slå på DOOM 3, fyre opp headsettet sitt på maks, og ta et pledd og legge det over hodet sitt og skjermen.

Så sitter han der da, og skvetter hver gang han møter på en av de jævlene. :D

EDIT: Selv skvatt jeg kun èn gang under spilligna av DOOM 3. Det var en gang da jeg kom mot en heldød zombie som lå på et platå som var litt høyere enn gulvet.

Da jeg nærmet meg, sklei han litt ned mot gulvet.

Da rykte det til i meg et lite sekund, men ellers har jeg ikke skvettet en eneste gang, så SÅ skummelt er det nå ikke! :ermm:

hvert menneske har forskjellige "redsels" gener eller hva i huleste jeg skal kalle det :p

så noen sier jo at doom3 ikke er skummelt i det hele tatt, mens da, andre er helt uenig, og synes doom3 er drit skummelt (som meg)

så jeg vil ikke akkurat si at det finnes noen fasit på om det er skunnelt eller ikke, når vi alle har våre egne meninger.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker like etter doom3 kom ut, så var jeg på lan til MeTa][iC, det var midt på natta, jeg satt der med headsettet på, et stort et, hører ikke no annet lyd en spillet, plutselig kommer han og river tak i skuldrene mine, tror aldri jeg har vært så redd noen gang

Skrevet (endret)
Jeg husker like etter doom3 kom ut, så var jeg på lan til MeTa][iC, det var midt på natta, jeg satt der med headsettet på, et stort et, hører ikke no annet lyd en spillet, plutselig kommer han og river tak i skuldrene mine, tror aldri jeg har vært så redd noen gang

Hehe, husker det jeg også. :)

Var det ikke slik at du brukte mitt headset? Eller du hadde vel samme som meg da, det med den jævla bass-ristinga.

Man får iallefall en god lyd i det headsettet!

Husker jeg gjorde slik flere ganger i løpet av den natta. Det var spesielt èn gang du hoppa opp i været som faen.

Holdt på å dø av latter! :!:

Det var gyldne tider, det. :)

Endret av MeTa][iC
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...