Gå til innhold

Vil sette opp et Trådløst nettverk


Anbefalte innlegg

Vi trenger trådløst nettverk her på jobben. Dette skal ikke brukes fast, men det skal brukes under møter og kurs. Vi vil at det skal dekke mye av bygningen. Derfor trenger vi 2 aksesspunkter tenker jeg.

 

Hva slags merke anbefaler dere og kjøpe? Vi har hatt mindre hell med 3com og smc - vi trenger noe stabilt og skikkelig. Har tenkt på Cisco..

Den trenger ikke mulighet for og kjøre flere vlan - men cisco har vel dette uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Klart man kan kjøre vlan på trådløse nett :)

 

Jeg har brukt vannvittig mye trådløst utstyr opp i gjennom.. alt i fra lucent,dlink,linksys,symbol osv osv osv... Jeg har fremdeles litt av hvert stående, men jeg har etterhvert falt ned på cisco. Jeg vet at de koster, men jeg har ikke hatt problemer med noen av dem (vel jeg hadde en med fabrikasjonsfeil, men det er ikke så mye å snakke om).

 

Jeg er drittlei trådløse nett (til alt annet enn privatbruk), så spør du meg så finnes det bare et alternativ, forutsatt at man vil legge litt penger i det -og det er cisco.

 

Jeg tok inn en ap fra 3com for litt siden, men har ikke fått tid til å teste den enda (blir vel liggende i skuffen den som så mye annet)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...