CurSe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Var litt usikker på om jeg skulle poste denne under sikkerhet eller programvare, men jeg tok sjansen på programvare. Hvis denne hører under sikkerhet så hadde jeg satt pris på at den blir flyttet istedenfor stengt. Problemet med Norton for tiden er at når jeg skrur på pc'n så bruker Norton over 1min på å aktivere seg selv. Det virker som om at hele pc'n venter på at Norton skal aktivere seg for jeg kan ikke gå inn på internett mens Norton venter på å bli aktivert. Når det har gått ca 1min så aktiverer Norton seg og alt er som normalt, men det er veldig kjedelig å vente disse 60 sekundene på at jeg kan bruke pc'n. Dette problemet har jeg ikke opplevd før, men det kom denne uken. Har oppdatert Norton denne uken, men det virker å være litt rart at det er det som gjør Norton Treg. Er det andre som har opplevd dette? Har Norton Antivirus 2004. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/430031-norton-bruker-1min-p%C3%A5-%C3%A5-aktivere-seg-selv/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå