Gå til innhold

Reiser til utlandet, må ha laptop


Anbefalte innlegg

Jeg reiser til utlandet etter sommeren, og trenger å ha med en bærbar datamaskin på turen. Jeg skal bruke den til spilling, skolearbeid og se film på.

Jeg har funnet en jeg syns ser lovende ut, men trenger litt hjelp med vurdering.

Jeg har ikke tenkt til å gå over 15 000 kr.

 

 

Den jeg har funnet er denne:

http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...:36159;r:kelkoo

 

Hva syns dere om denne? Er det noe som er negativt?

Eller er det noe annet som passer bedre?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg studerer selv i utlandet, og kjøpte meg en iBook 12". Jeg kan ikke nok få skrytt av det å ha en lett liten pc når man skal rundt forbi på fly/skole/.....

iBooks er selvsagt ingenting å tenke på engang når det kommer til spilling ( Joda, greier å starte opp WoW), men til alt utenom det virker de helt utmerket.

 

Vet ikke hvor og hvor mye du kommer til å reise fram og tilbake, men det er bare ett lite tips.

 

Forøvrig, virka som en grei skrivebordserstatter den du hadde forslag på. Og så virka den tålig billig.......

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å skaffe deg en Pentium-M basert maskin hvis du skal sitte med den i forelesningssaler og frakte til og fra skolen. En P4-maskin vil bråke som et udyr, og være unødvendig tung. En liten iBook eller PowerBook vil være helt supert til vanlig skolebruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...