Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hej

Jeg har et 350D og en computer med Windows 2000.

Når jeg tilslutter kameraet med USB kabel kan jeg ikke se flash kortet som et drev.

 

Jeg mener jeg har installeret den medfølgende software og jeg kan få mine billeder over med Canons software, men altså ikke selv kopiere mine billeder.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for at dette skal bli en tråd om oprativsystem, men du trenger ikke å oppgradere. Windows 2k er undervurdert, på noen områder bedre enn xp. Sikkerher og stabilitet er minst like bra på 2k, og de fleste enheter blir automatisk gjenkjent.

Anngående spørsmålet ditt, har jeg noen ganger opplevd at systemet ikke finner enheten hvis du plugget den inn før du skrudde på. Gjorde jeg det etterpå var det null problem.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener "PC Communication", det er det Canon kaller det i menyen. Det korrekte navnet er "USB Mass Storage".

 

Når du plugger i kameraet og slår det på så skal Windows 2000 vanligvis finne kameraet hvis du har satt det til "PC Communication", det vil dukke upp i "My Computer" som et eget lagringsmedium.

 

Det er mulig at Canons programvare har slått av den funksjonen, du kan prøve å se om det finnes noen konfigurasjon for det, eller avinstallere programvaren. Jeg har bare brukt eldre versjoner av programvaren og det ga jeg fort opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...