Loeve Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Level 28 priest på Sylvanas. 300 HK i går, 1100 honor. Er fornøyd med det Håper jeg går opp til grunt :]
MalvinP Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 apollox: hmm merkelig at du fikk så lite... Har selv fått 1600 på 60 kills og fikk 1000 på 50 kills i forgårs (var bare en match i warsong). edit: Kanskje du får svært lite honor for å drepe privates og lignende? enig. Jeg fik 12,5k for 176hk i warsong, men det har jo å gjøre med hvor mye dmg du gjør på hver kills.
Tåkefyrste Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Vel jeg var i alterac, fordi jeg hater Warsong, men ser ut som jeg blir nødt til å hoppe i det allikevel da.
stranden Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jaja, skal ikke si det var så enkelt alikevel. Fikk 3500 points for 2200 kills igår... Morsomt å kaste bort tid på dette. Noen som vet hvor mange ranks man kan gå opp på en uke? Jeg har hørt 4, men tror det er bare rykter. Jeg er Sergeant Major (Rank 5) nå, og håper på Knight-Lieutenant (Rank 7) neste uke. Gjør warsong. Det er mye mer CP å tjene der.
Tåkefyrste Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Etter å ha blitt knust av horde i BG, så fant jeg da endelig en gruppe som faktisk skjønte hvordan CTF fungerer, så da fikk låten en annen lyd. Jævlig godt å faktisk vinne en kamp også Fikk nesten 16k contribution i Warsong idag på ca 400 kills, en verdig avslutning på uka. Jeg kjørte full defense, og løp imot druiden vår når han hadde flagget for å heale, og fjerne alt av snares etc. En taktikk som viste seg og funke mer enn bra nok Endret 15. juni 2005 av apollox
Toffen80 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Ganske lett for allies å finne frem screenshots som det står victory på, ekke så mange av de Synes battlegrounds var et godt trekk av blizzard, fjerner blodtørsten fra overivrige spillere. Men e jo selvfølgelig en og annen som har fått det for seg at Warlocks er svake.. og må komme å yppe seg. Prester skyr æ som ilden though, både i BG og ellers.. tar ikke sjangsen på at de ikke e shadow-specca. Satser på heftig promoting når serverene kommer opp igjen, har pvpa i WG en god del nu(snitt på +/- 10.000cp dagen). Officer barracks e minstekrav, ellers får æ bare isolere meg enda mer fra omverdenen for å komme meg inn dit Endret 15. juni 2005 av Toffen80
Tåkefyrste Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ganske lett for allies å finne frem screenshots som det står victory på, ekke så mange av de nettopp. derfor jeg er så stolt over de få jeg har :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå