jaKKo Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Når jeg plugget i hden første gang ble driverne installert og jeg fikk beskjed om at hden var riktig installert og klar til bruk. jeg åpnet my comp for å formatere den, men jeg fant den ikke der. device manager og admin tools stoppet maskinen å jobbe, men da jeg trakk ut kabelen igjen kom både system og admin tools opp. jeg har installert en fil som det ble referert til i en annen post, men den ser ikke ut til å fungere noe bedre. jeg har ikke fått testet å installere harddisken på nytt da jeg ikke kan finne den noe sted i device manager, er det noe sted jeg kan finne den å få avinstallert den? dette har forekommet på to forskjellige maskiner med winxp, og de er begge forholdsvis nye. Abit og MSI HK(husker ikke modell)
enl Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hva slags disk/kabinett er det du har da? Hvis feilen forekommer på flere maskiner er sansynligheten for feil på enten kabinett eller disk ganske stor. Det du kan gjøre er å ta ut disken og teste den internt i PC'en uten kabinett. Hvis disken virker, er det kabinettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå