RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 ja jeg kommer ikke inn på serveren. logger seg på og så står den bare "henter char lista"
AntatraCK Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Samme skjer meg meg på Shadowmoon Var godt i gang med BG WRÆÆÆL
Magellan Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ble nettopp disconnecta fra Shadowsong. Alt stoppet opp i en god stund, var bare chaten som virket.
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 en ting positivt.. og det er at jeg ikke er alene med problemet,,, argh og jeg som skulle tjene opp di siste gulla til mounten nå .. dæven
AntatraCK Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hello, The time is currently 5:40AM (Paris). All realms will be coming down shortly in stages for an emergency restart, to correct an issue. Each realm will be down for only a short amount of time. The following realms were already restarted due to another issue and will not require another restart. Bloodfeather Darksorrow Frostwhisper Hellscream Kor'gall Ragnaros Sylvanas The Maelstrom Vashj We apologise for the inconvenience. Ser ut som de jobber med noe
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 hehe takker for snarlig respons iallefall... ha en videre fn WoW spille kveld når serverne er oppe og ruller igjen
djorgen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Yes.. Bra det er noe planlagt. Forhåpentligvis vil vi kunne spille igjen snart.
AntatraCK Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 hehe takker for snarlig respons iallefall... ha en videre fn WoW spille kveld når serverne er oppe og ruller igjen Forventer du at jeg har noe annet å gjøre når serverne er nede eller ? Må jo finne ut hva som skjer med livet mitt her
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 hehe.. har ikke gjort annet jeg siden jeg kjøpteWoW.. spillt spillt spillt.. fra jeg står opp til jeg legger meg
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Bruk den offisielle sutre-tråden, helt øverst i WoW-kategorien.
Anbefalte innlegg