longbow Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Her har jeg et lite spørsmål som jeg tror dere kan hjelpe meg med... Vil gjerne at alle linker jeg trykker på, skal komme opp som et eget vindu, slik at jeg kan fortsette lesingen der jeg var. (det er forøvrig det på dette forumet, men ikke på vg.no...) Går det ann å få det til slik, i såfall hvordan gjør jeg det?
miCro Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det er flere måte å gjøre dette på. Skriv i adresselinja: about:config > Deretter skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja > Sett denne til "true"(dobbeltklikk på linja). > Start Firefox på nytt og du vil finne den nye funksjonen i tools>option>advance - tabbed browsing. Alternativt kan du laste ned en utvidelse. Både Tabbrowser Preferences og Tabbrowser Extensions gir deg muligheten du er ute etter.
Cultofluna Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Altså.. regner med alle her har mus med scrollehjul.. nesten ihvertfall.. trykk med scrollehjulet på linken og linken åpnes i ny tab.. funker ikke det fett da?
fxwz Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Altså.. regner med alle her har mus med scrollehjul.. nesten ihvertfall.. trykk med scrollehjulet på linken og linken åpnes i ny tab.. funker ikke det fett da? Takker for den jeg!
miCro Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Misforstå visst litt hva du var ute etter. Å trykke på linker med den tredje musetasten er selvfølgelig den enkleste løsningen.
longbow Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Enda et spørsmål om Firefox... Nå fikk jeg plutselig opp ei linje i bunnen av siden, ca 3-4 cm høy, hvor det står noe slikt som dette <menuitem label="&ff.mail.options.label +++++++++++++" hele siden virker som den er litt ute kjøre, adresselinja er også litt rar... noen som har peiling på hva som har skjedd her? (har prøvd å lagt det inn på nytt, men funka ikke bedre av den grunn)
Montag Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Feilpost.... Endret 11. juli 2005 av Montag
_Adler_ Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Enda et spørsmål om Firefox... Nå fikk jeg plutselig opp ei linje i bunnen av siden, ca 3-4 cm høy, hvor det står noe slikt som dette <menuitem label="&ff.mail.options.label +++++++++++++" hele siden virker som den er litt ute kjøre, adresselinja er også litt rar... noen som har peiling på hva som har skjedd her? (har prøvd å lagt det inn på nytt, men funka ikke bedre av den grunn) Skjer dette bare på noen utvalgte sider eller hele tiden? Skjer det også etter at du har restartet pc'en? Har du prøvd å reinstallere Firefox? Kanskje et skjermbilde kan hjelpe?
longbow Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 (endret) sånn ser det ut da, og det er der hele tiden! Kan jo forresten legge til at hvis jeg åpner firefox i safemode, så er den vekk, og hvis jeg har oppe safemode vinduet og så åpner "vanlig" vindu er den også vekk. Men hvis jeg derimot åpner "vanlig" vindu først, så er det der, og deretter prøver å åpne vinduet i safemode, så kommer det der også... Endret 11. juli 2005 av longbow
zjulik Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Søk på problemet her i forum. Det var en annen som hadde det. Han hadde no tull med ForecastFox-plugin eller no sånt.
longbow Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Tusen takk for hjelpa..! digg å ha det tilbake igjen til normalen..:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå