Gå til innhold

Mini fragmovie test *OPPDATERT MED NY FILM*


Anbefalte innlegg

FILM

 

Dette er noe jeg har puttet sammen i Vegas 4.0. Noen som har lyst til å komme med noen tilbakemeldinger og tips? :)

 

PS! Vet at fraggene ikke er de beste, men er de eneste demoene jeg har atm :nei: Dessuten det som står i credits er og bare tull jeg har skrevet for å teste ut ;)

 

EDIT: Lagt ut en ny film nå, som er litt bedre enn den første. :)

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bra start dette, men du burde forminske størrelsen litt nederst slik at pengene, hp, skudd osv blir borte...  :thumbup:

Evt bare fjerne spritene? Er jævlig irriterende med bilder som blir kutta, spesielt så man ikke ser hvem som dreper hvem.

:yes:

 

 

 

. Bra dette ZiroN, hvor lang skal filmen være?

Lenke til kommentar
Bra dette ZiroN, hvor lang skal filmen være?

Njaa, får se på det. Akkurat nå har jeg bare 2 demoer av meg selv, de andre har blitt sletta :( Så skal vel prøve å recorde litt mer i mixer og sånn som jeg kommer til å spille litt gjennom sommer'n (ikke at jeg tror det blir så veldig mye av det ;) ) Så tenker filmen blir ferdig når jeg har nok frags :p I mellomtida kommer jeg vel til å prøve å lære meg vegas og andre "fragmovie programmer" bedre, og får håpe jeg til slutt klarer å få til en helt greit film :)

Lenke til kommentar

Skrivefeil i credits :p . "Framoviemakers."

 

Hvis jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk så må det være at det blir slitsomt med zoom på hvert frag, men fordi at denne ikke var så lang så var det ikke noe farlig. Fin film, likte skriften i introen.

 

(Jeg regner meg som indirekte med i credits :D )

Lenke til kommentar
Skrivefeil i credits. "Framoviemakers."

 

Hvis jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk så må det være at det blir slitsomt med zoom på hvert frag, men fordi at denne ikke var så lang så var det ikke noe farlig. Fin film, likte skriften i introen.

 

(Jeg regner meg som indirekte med i credits :D )

:p Off course ;):p

 

når det gjelder zoominga skal jeg nok ikke ha så mye på en lang film, tok litt mye nå fordi det var så gøy, lærte meg i går :p

 

faen skriver alltid feil :mad::p

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Var jo helt grei film da, men ville IKKE lagt ut denne på nesc hvis du fortsatt vil ha litt status der. Den sangen er vel i grunn oppbrukt?

 

Også var det for det meste billige vegas effekter. Få noen bra demoer så skal du få til det meste. For det er absolutt potensialet.

Lenke til kommentar
Var jo helt grei film da, men ville IKKE lagt ut denne på nesc hvis du fortsatt vil ha litt status der. Den sangen er vel i grunn oppbrukt?

 

Også var det for det meste billige vegas effekter. Få noen bra demoer så skal du få til det meste. For det er absolutt potensialet.

Hehe, takk takk :)

 

Skal bruke litt av sommern på å lære meg dette her skikkelig bra, også etter det skal det bli film! ;) Du har ingen tips til bedre effekter og slikt? Eventuelt andre progs der du kan lage fete ting som introer og slikt?

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Syns filmen, til bare å være intro / prøve er veldig bra faktiskt! :)

Mye bedre enn alle de (de fleste) andre som legger ut slike testfilmer.

 

Og personlig syns jeg zoom er greit, og litt effekter. Ellers blir det som regel "been there, done that" feeling etter å ha sett 100 filmer om noa og heaton og det som værre er. (Bare ikke overdriv, som meg.)

 

Men nå har jo egentlig folk sagt veldig mye om hva de syns om zoom i min filmtråd... :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...