Gå til innhold

VIKTIG : Warlock bug i ny patch !


Anbefalte innlegg

Du må overføre alt av verdi fra inventory til banken dersom du er warlock og skal spille wow med den nye patchen (1.50) :ermm:

 

PvP gir nå shards, men disse overskriver og sletter ting som ligger i backpack/bags. er no dritt :thumbdown:

 

finn ut mer her

 

kopi fra blizzard forum:

 

"

Emma

 

Level 60 Undead Priest

 

 

1. A MUST READ for Warlocks! | 6/8/2005 11:13:13 AM WEDT

 

 

Before going to the battlegrounds, remove any items of value from backpacks and put them in your bank, move items like potions etc to your last BP (including your hearthstone) for some reason a very nasty bug has appeared in the battlegrounds.

Any soulshards gained in the BG area's will OVERWRITE any item in your inventory.

 

http://forums.worldofwarcraft.com/t...&T=3461690&P=1

 

Could you sticky this please Blue's as its a pretty nasty bug.

[ post edited by Emma ]

 

"

 

 

Svar fra blizzard

 

"

Eyonix

 

Blizzard Poster

 

44. Re: So Blizz, That's How It Is With Shards In | 6/7/2005 7:17:48 PM PDT

 

 

Guys, I've forwarded this information to our Quality Assurance Department for further investigation. I will reply back once we've looked into the matter. Thanks for taking the time to report this issue.

--------------------------------------------------------------------------------

Online Community Representative

"

 

EDIT: fixet lineshift problem og div

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Its not THAT bad :

 

Quote :

 

To get your items back:

 

Break all your soul shards. Log out, log back in. You'll either have a new batch of

soul shards, or all your items with some leftover shards.

 

Your items are not deleted or replaced. They're put in the overflow slots, and go back where they were once you've got room in your bag for them. Just break shards and re-log till you've got your stuff back.

Lenke til kommentar

Off-Topic , Men siden det sikkert er mye Warlocks her: Åssen i helvete skal man klare i grinde uten Paranoia på Felhunteren? Har kun grinda siden lvl 45 og er nå på lvl 59 (VW Får ny Torment og Suffering neste lvl). Jeg bruker nå voidwalker som tank, men han holder ikke agro i det hele tatt. Er dette pga mine Suffering og Torment er "ute på Dato", eller er VW så drit rævva som jeg har fått inntrykk av nå? (har ikke brukt noe annet en Felhunter siden lvl 45)

 

Edit: Jeg står ikke og spammer Shadowbolts og sånn, har til nå kun brukt CoA, Corruption og Siphon Life på mobs

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar
Off-Topic , Men siden det sikkert er mye Warlocks her: Åssen i helvete skal man klare i grinde uten Paranoia på Felhunteren? Har kun grinda siden lvl 45 og er nå på lvl 59 (VW Får ny Torment og Suffering neste lvl). Jeg bruker nå voidwalker som tank, men han holder ikke agro i det hele tatt. Er dette pga mine Suffering og Torment er "ute på Dato", eller er VW så drit rævva som jeg har fått inntrykk av nå? (har ikke brukt noe annet en Felhunter siden lvl 45)

 

Den eneste effektive måten å grinde på nå er å "Drain tanke". bruk Succubus, skru av alle autocasts, cast DOTs og bruk drain life til å holde helsen oppe. Etter kampen bruker du dark pact til å få igjen mana. +Shadow damage items gjør Drain life mer effektivt, og er nesten et must for denne strategien IMO. Dark pact, imp. Drain life, Shadow mastery og Fel consentration (Riktig navn?) er påkrevet.

 

Edit: Skriveleif

Endret av Floydiac
Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen problemer med å grinde uten å spamme paranoia. Bruker som regel VW:

 

1. Inn med VW

2. Curse of Shadow

3. Immolate

4. Corruption

5. Shadow Bolt x X

 

Får kanskje aggro mot meg helt på slutten.

 

Har 3 talentpoints i Improved VW, gjør den en del bedre. Bruker drain life i såfall.

 

Lvl 50 warlock atm.

Lenke til kommentar

Mista et par Dreadmist Leggings og en discombulator ray, var det æ merka var borte affal. Ikke så morro nei, fikk ikke de tilbake når æ logga heller. Og som svar fra GM så måtte æ oppgi når æ fikk/mista buksene.. var liksom ikke no stort høydepunkt i livet mitt som æ har loggført i avtaleboka mi :cry:

Lenke til kommentar

Yup, og det er ikke bare i battlegrounds dette skjer.

 

Det er en bug som følger shadowburn og når du får en shard tilbake etter at du har brukt den (hvilket overraskende nok skjer utrolig ofte nå :))

Det er litt kjipt å måtte relogge og ødelegge hardt grinda shards for å få tilbake items, men det går. Det er jo bare å begynne å exploite denne bugen, sanke shards som faen i pvp, quitte med lite shards og masse items. Relogge og voila så har du fult med shards igjen :p

 

Til Kyppre: COS fungerer utmerket på VW, torment fungere mye bedre med COS på mobet. Du må nok bare legge om spillestilen din litt, jeg grinda med felhunteren før. Men nå er det VW all the way, han har ikke noen problemer med å holde aggroen, og jeg har ikke investert noen talent points på han (er lvl 58). Du må nok bare time når du kaster de forskjellige dotene og nukinga di. It's all about the way you play!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...