Trygve Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Etter den nye patchen er alle modene mine out of date, er det en måte å auto-oppdatere dem på? Så jeg slepper å laste ned alle på nytt.
norpheus Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det er det nok ikke, men de aller fleste moddene funker selv om de har "gått ut på dato". Mine funka ihvertfall fint, bortsett fra questlogmodden som ga meg evig mange errors..
Trygve Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Alle modene funker utenom denne http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1182 Noen som vet hvor jeg kan finne en nyere versjon? Hvis det er da.
-jH Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Mine fungerte fint, men det var en sak med CTMod som irriterte meg skikkelig! det kom til stadighet opp noen irriterende meldinger om at det var noe som ikke fungerte skikkelig! Forhåpentligvis har jeg fikset det nå, lasted ned oppdatering...
MrLee Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 søk curse gaming etter wowToc...lite program som oppdaterer versjonstallene i mod filene..
Trygve Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 (endret) søk curse gaming etter wowToc...lite program som oppdaterer versjonstallene i mod filene.. Da får jeg se om det virker da. EDIT: Nå virker det helt fint, takk Endret 9. juni 2005 av Limited_Edition
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå