RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 etter update av den nye patchen og jeg skal logge med på så kommer det som kom aller første gang jeg spillte wow.. valg av servere og div... hva har blizzard gjort? jeg som skulle til og kjøpe meg mount og greier . er ganske fortvilet nå..
gobyfly Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det har skjedd meg også , men det holdt med å finne frem den gammle serveren , vips så var jeg tilbake.
Kyppre Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 hehe, er nok ingen fare, den saken som kom første gang du spilte wow kommer hver gang det er ny patch. Charactern din kommer nok om litt, er nok bare litt tidlig enda. Får ikke opp serverne en gang jeg...
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 blir jo drit skremt her.. har jo brukt flerfoldige timer....burde ikke lov og skremme folk på den måten hehe
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 nei det komme ringen servere der det skal stå server.. kommer ikke inn på wow sine hjemmesider en gang
RaW_DeNiM Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 puh der kom den.. men da var denne posten løst iallefall, tKK FOR SVAR ALLE SAMMEN
hallgeirl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 At characters "forsvinner" må du nok bare bli vant med når det er litt serverproblemer og rett etter patching/maintenance etc. PS: Du har vel ikke tilfeldigvis hørt om å redigere poster istedet for å poste 3 ganger?
Amd_Barton Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 uansett han nok blizzard backup på alle caracters
hallgeirl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 uansett han nok blizzard backup på alle caracters Ja, ville fått sjokk ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå