matrexs666 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hei skal starte et egent server firma.. Men så lurte jeg på noe som viste om noe firmar som har noe store fine linjer ?
Arne Nåtedal Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hei skal starte et egent server firma.. Men så lurte jeg på noe som viste om noe firmar som har noe store fine linjer ? Hva med å tenke seg om noen sekunder og formulere et subject det går an å skjønne noe av? Og så bruke enda noen sekunder på selve teksten så du ikke presterer minst 7 skrivefeil på 2 linjer? Håper ikke det er slik du har tenkt å presentere firmaet ditt, da blir det langt mellom kundene...
Jankee Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vi holder vel oss til topic? Ordfeil og andre gramatiske feil finnes det ein eigen tråd for.
Zerge Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Tenk gjennom følgende: Hvor stor linje trenger jeg egentlig? Stiller jeg noen krav til lav latency? (spillservere) Kommer trafikken på serverene til å være stabil, eller gå i bølgedaler utifra tider på døgnet? Hva slags produkter har jeg tenkt meg på denne linjen? Stiller jeg krav til leverandøren om gode peering-avtaler til de største norske aktørene? Stiller jeg krav til kvalitet/størrelse på global transit? Det finnes nemlig mange forskjellige kostnadsmønster for linjer.
josh909 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hva med å tenke seg om noen sekunder og formulere et subject det går an å skjønne noe av? Og så bruke enda noen sekunder på selve teksten så du ikke presterer minst 7 skrivefeil på 2 linjer? Håper ikke det er slik du har tenkt å presentere firmaet ditt, da blir det langt mellom kundene... Helt enig - hva er det trådstarter egentlig skal starte? Et "server-firma"? Hva er det egentlig? Webhosting? ISP? Game-servere?
Arne Nåtedal Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Vi holder vel oss til topic? Ja det gjør vi. Og leser man subject ser det ut som at trådstarter mener at selveste "Internett" skal ha noe, nærmere bestemt "til servere", hva nå det er. Internett skal ikke "ha" noe, det må i tilfelle være "noen" som skal ha internett? Endret 8. juni 2005 av Arne Nåtedal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå