Gå til innhold

Høy ping i Cs source


Anbefalte innlegg

Hei! jeg sliter med et krattig problem i cs source. når jeg spiller online pinger jeg på over 200-300, selv om jeg sitter på en 10 mb linje. aner absolutt ikke hva det kan være, er det noen som kan hjelpe? specs på maskinen min er : nforce4 hk, a64 3000+ 1gig ram raptor hd og x850xt skjermkort. er kun i cs det forekommer problemer når jeg spiller, alt annet online gaming funker som det skal. håper noen av dere kan hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei er ikke lyse, men bor i studenthybel , og har tilgang til universitets linje. når jeg tracert så for jeg alt ifra 1ms til 14ms. men det som er problemet er at jeg for skyhøy ping UANSETT hvilken server jeg spiller på. har det noe med packetdrops å gjøre?og evnt. hva kan jeg gjøre for å fikse det?takker for all hjelp!

Lenke til kommentar

Om du er en registret bruker på Catch-Gamer så ville jeg lagt inn en post der. Fins mange kunnskapsrike folk innen CS og innstillinger der.

 

Leste noe om sending om motagning av pakker, men jeg vet ikke om du har rotet noe eller endre en .cfg fil. Ikke at jeg har peil, men jeg sliter med FPS derimot. Og kom brått litt innom dette også. Har jo noe med lagg å gjøre dette også. :roll:

Lenke til kommentar

Rate som er for lav?

måtte selv reinstallere alt i går,og da ble rate bare 4000! da lagget den som faen!

skriv i console:

"rate 15000"

"cl_cmdrate 45"

 

For å sjekke pakketap, skriver du "Net_graph 3" i console

(1 og 2 funker også men viser litt forsjelligt)

og se etter "loss" og "choke"

 

Om du ikke har console, høyreklikk "Counter-Strike Source" iconet på skrivebord

og velg egenskaper.

Etter "-applaunch 240" legg til -console

(-applaunch 240 -console)

 

Skriv gjerne "bind F3 toggleconsole"

da er F3 consoleknappen

(Husk å skrive F3 og ikke trykke den) :cool:

Endret av galaxee
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...