Gå til innhold

To video filer til å bli en!


Anbefalte innlegg

Er det noen i det hele tatt som aner hvordan man får en video fil til å bli til en? :hmm: F.eks. jeg har en film som tilsammen tar 4,3gb.. den er da delt opp i 2 deler..(altså 2,15gb hver ;) ) så lurer jeg på om det er mulig å få den samlet på en måte til å bli 1 stor samlet film?? Jeg ber om hjelp!! STooooooooooR takk til den som kan gi meg et svar!! :D:innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt etter hvilket operativsystem du kjører kan f.eks dette virke:

 

Pass på at det kun ligger de to aktuelle filene i mappen f.eks:

 

filmsnutt1.avi

filmsnutt2.avi

 

så kjører du følgende kommando i mappen:

 

Copy /b *.avi filmsnutter.avi

 

 

Dette kan du da enten kjøre fra en cmd promt, eller legge inn i en .bat fil og kjøre den i mappen.

-------------------

edit:

 

Dette vil naturligvis ikke fungere dersom hver enkelt filmsnutt er f.eks xvid med egen header osv. Da må du ty til videoredigering som beskrevet i de andre postene over.

Endret av Kjellvez
Lenke til kommentar
Først åpner du "Nero StartSmart" så trykker du bare på "lag film"... Så kommer opp Nerovision express.. så fikser du det der fra....

 

*edit*: La med bilde

men okay nok et dumt spørsmål.. Hvilken versjon av nero må jeg ha da?? min meny ligner ikke i det hele tatt på din på bildet.. (og ja har scrolla til siden og sett)! wtf should me do man! :cry: i cant make it on meself! :ermm: men håper jeg kan få en sånn idiotsikker og umulig å feile oppskrift??

Lenke til kommentar
Bruk Movie maker da.. så kommer jeg til deg en annen dag å fikser det!

 

*edit*: Grunnen til at du ikke har den "knappen" er for at du ikke har Nerovision express...

Ja okay.. men har du mulighet idag==? hadde tenkt til å ha med den saken på telt-turen skjønner du.. men okay takk for hjelpa :D stoor takk!

Lenke til kommentar

Du kan jo også bruke et annet program enn MovieMaker, et som bare gjør det du er ute etter. Jeg bruker Easy Video Joiner, og det er det beste programmet jeg har prøvd! Brukte også et program som het AVI Joiner, men det var ikke så bra for akkurat der filmen ble "smeltet" sammen hakket og lagget filmen. Easy Video Joiner funker perfekt!

Er riktignok ikke gratis.

 

EO Video skal også visst nok være bra, men har ikke prøvd det.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...