Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ja.. Siden dette er et hastverk ble ikke emnetittelen det beste. Så, hva f**n er dette? Har poppa opp 2 ganger til nå, blokka den begge gangene. Hastig svar= Jeg forguder deg.
_Adler_ Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det er egentlig ikke noe farlig. Etter det jeg har skjønt, er Firefox tvilsom til den siden du prøver å åpne. Altså at den tviler ved sikkerheten. Jeg får dette bla. også av og til når jeg skal logge meg på hotmail. Sikkert noen som vet mer enn jeg, men du ba om et raskt svar. Forguder du meg nå?
ace_ventuora Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Trykk på "Accept this certificate permanently", før du trykker på OK. Da kommer det ikke opp flere ganger for den siden vertfall
RattleBattle Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Trykk på "Accept this certificate permanently", før du trykker på OK. Da kommer det ikke opp flere ganger for den siden vertfall Da bør man virkelig stole på den siden.
Chakl Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ja.. Siden dette er et hastverk ble ikke emnetittelen det beste. Så, hva f**n er dette? Har poppa opp 2 ganger til nå, blokka den begge gangene. Hastig svar= Jeg forguder deg. Tror dette bare skjer mellom forveksling av http og https: SSL,TSL.....dvs
_Adler_ Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Men hva er det egentlig for noe? Hva aksepterer man?
zjulik Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Sikre websider - f eks nettbank - bruker sertifikater for å bekrefte sin status som nettopp et sikkert websted. I noen tilfeller har webmaster/utvikler ikke gjort jobben sin ordentlig, og sertifikatet er satt opp feil. Dette stusser Firefox ved og presenterer opplysningene slik at du selv kan ta stilling til om du vil fortsette. Dette er en god ting, for en side som forsøker å fremstille seg som bra men som egentlig har onde hensikter, kan gi samme symptomet. Du må i grunnen ta stilling til saken i hvert tilfelle - omtrent som når windows spør deg om du virkelig vil installere noe som f eks ikke er Windows-sertifisert. Litt enkelt forklart, men... Er du i tvil, godkjenn for bare det ene besøket. Eller google siden før du gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå