Gå til innhold

Creative Inspire P580 - Feil


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nytt høyttalersett for en mnd. siden (Creative Inspire P580(, jeg fikk til å bruke alle høyttalerene i begynnelsen, men en dag var lyden i de to bakhøyttalerene vekk :dontgetit:

Det er ikke noe galt med høyttalerene som er bak for jeg har prøvd å byttet om på kablene og da funket bakhøyttalerene som bare det, men da funket jo ikke fronthøyttalerene

:dontgetit:

 

Har lest noen erfaringer i prisguiden, der er det to stk. som har det samme feilen, der den ene ikke hadde lyd i høyttalerene mens den andre ikke hadde lyd i de i starten

men han har jo skrevet at det var i starten så jeg går ut ifra at han har fikset de... :roll:

 

Takker for all Hjelp! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har creative audigy 2 (muligens også i audigy), så må du huske på å ha på cmss 3d funksjonen. Denne finner du i eax Consolen (kan gå via suround Mixern, trykk på EAX consol knappen nederst til venstre). Saken er det at hvis ikke CMSS 3D er enablet vil det bli spilt av som stereo, ergo kun dine front høytalere vil bli brukt.

Hvis du ikke har creative lydkort så er det helt sikkert en eller annen instilling som har slått seg på eller av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...