Gå til innhold

Server navn på BulletProof Ftp Server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å finne ut hvordan jeg bruker BuylletProof FTP Server.

Der jeg skal skrive inn FTP-Server navn skriver jeg inn det navnet jeg vil ha, men når jeg prøver å gå inn på d kommer jeg ikke inn?

Jeg har testet med å skrive inn min ip der, da kommer jeg inn, jeg har også prøvd datamaskinnavnet, da kommer jeg også inn!?!

Kan noen hjelpe meg? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Skrevet

du kan ikke bare lage deg et domene og håpe at det funker. uansett, navnet på serveren er navnet som vil vises når du f. eks. logger på. f. eks. "velkommen til minftpserver!"

Gjest Slettet+432
Skrevet (endret)

Enkelt og greit: Du kan ikke bare skrive heijegermeg i ftp-server navn og så prøve å gå inn på heijegermeg i adresse-feltet i ftp klienten din.

Edit: Om du vil lage et domene som peker til serveren din, ta en kikk på www.dyndns.org

Endret av Slettet+432
Skrevet
Enkelt og greit: Du kan ikke bare skrive heijegermeg i ftp-server navn og så prøve å gå inn på heijegermeg i adresse-feltet i ftp klienten din.

Edit: Om du vil lage et domene som peker til serveren din, ta en kikk på www.dyndns.org

Det finnes ikke slike sider som man slipper å betale på?

Gjest Slettet+432
Skrevet

Man må ikke betale der. Der kan du sette opp f. eks. bigjackw.dnsalias.net (finnes mange domener å velge mellom)

Skrevet

Finnes det ikke en norsk guide eller noen som kan hjelpe meg med å sette opp en ftp server i:BulletProof FTP Server, Serv-u,G6FTP Server Eller Quick'n Easy ftp server?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...